Ellabella* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er fornøyd om jeg får 7 timer sammenhengene :-) Hva med dere?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 7 er topp. Kommer meg aldri i seng om kvelden. Bare min egen feil. Ofte blir det bare 6. Min mann påstår han ikke trenger mer enn 5.
mpb♥ Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Stort sett får jeg min. 7 timer hver natt, men nå begynner jo gutten min å bli stor da.
Bøggly Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bør ha 8 timer hvis jeg skal fungere greit i hverdagen. Og, halleluja, barna blir større etter hvert, så nå er det faktisk mulig!!! :-)
Drangelina Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 2-3, maks fem. Har hatt det sånn nesten hele graviditeten. Gleder meg til "ammekoma" !!
2nj♥ Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg må minst ha 7 timer, så blir som regel ca 8 timer nattesøvn.
petite fleur Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Nå som mørketida er over, sover jeg ca 6 timer pr natt, deilig ;-) I mørketida ble det 3-4 timer pr natt, slitsomt ja!
**Min nydelige Milla** Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg får 8-9 timer som regel. Snuppa våkner bare noen få ganger for å få smokk.. Men sambo sover godt og trenger ikke mange timer søvn.. Jeg er B menneske så det holder.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 MÅ ha minst 7 timer. Hvis ikke går jeg og døser i halvsøvne dagen etterpå ;P
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 3-4-5-6-7 alt ettersom. Inatt hadde jeg 1,5.
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 2-3 Men får tatt igjen en del i helgene da. Da står sambo opp med dem.
___ Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 7 timer sammenhengende, det var for over 3 år siden det. Nå er jeg glad om jeg får 6 totalt og mer enn 3 sammenhengende.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 jeg har ikke sovet leeeeeenge og det trenger jeg.Får vel 6-7 timer søvn,men jeg trenger mer merker jeg etter å ikke ha sovet til lengre enn 9 siden 1 juledag.....*gjeeesp*
Chiabatta Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Er helt nødt til å sove i 8 timer for å fungere hele dagen. Når barna blir større, håper jeg på 9 timer. Syns alltid vi legger oss før alle andre..
Hønemor&guttaboys Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 8 timer er minimum. Jeg tar gjerne 9 Det blir som oftest 7-8-9 timer her, varierer når ungene står opp og hvor godt de sover. -Men søvnbehovet mitt kommer vel av at jeg er i første tri nå og er trøtt ALLTID, også..
Fisk med CV Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 7-9 timer må jeg ha nå om nattene for å fungere neste dag, for 6 mnd siden fikk jeg ikke mer enn 1,5 timer sammenhengende, og jeg overlevde det også. Når de er mindre kan man som regel legge seg nedpå en liten lur på dagen også, det skjer ikke nå. Forskjellige behov i forskjellige faser
Alba44 Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 ca 8 er perfekt, men får sjelden det nå med en 8 mnd gutt som av og til finner ut at han skal bruke natterstimer på å skravle
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 6-7 timer, men sjelden mere enn 2-3 timer sammenhengende.
MammaTilNick Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 lillegutt sover 12 timer uansett når jeg legger han ned, så hvor mange timer søvn jeg vil ha kommer an på når jeg legger meg...vi legger ned lillegutt 21.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå