Gå til innhold

Hvor mange timer sover dere hver natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fornøyd om jeg får 7 timer sammenhengene :-)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 er topp. Kommer meg aldri i seng om kvelden. Bare min egen feil. Ofte blir det bare 6. Min mann påstår han ikke trenger mer enn 5.

Skrevet

Stort sett får jeg min. 7 timer hver natt, men nå begynner jo gutten min å bli stor da.

Skrevet

Jeg bør ha 8 timer hvis jeg skal fungere greit i hverdagen. Og, halleluja, barna blir større etter hvert, så nå er det faktisk mulig!!! :-)

Skrevet

2-3, maks fem. Har hatt det sånn nesten hele graviditeten. Gleder meg til "ammekoma" !!

Skrevet

Jeg må minst ha 7 timer, så blir som regel ca 8 timer nattesøvn.

Skrevet

Nå som mørketida er over, sover jeg ca 6 timer pr natt, deilig ;-) I mørketida ble det 3-4 timer pr natt, slitsomt ja!

Skrevet

Jeg får 8-9 timer som regel. Snuppa våkner bare noen få ganger for å få smokk.. Men sambo sover godt og trenger ikke mange timer søvn.. Jeg er B menneske så det holder.

Skrevet

MÅ ha minst 7 timer. Hvis ikke går jeg og døser i halvsøvne dagen etterpå ;P

Skrevet

2-3

Men får tatt igjen en del i helgene da. Da står sambo opp med dem.

Skrevet

7 timer sammenhengende, det var for over 3 år siden det. Nå er jeg glad om jeg får 6 totalt og mer enn 3 sammenhengende.

Skrevet

jeg har ikke sovet leeeeeenge og det trenger jeg.Får vel 6-7 timer søvn,men jeg trenger mer merker jeg etter å ikke ha sovet til lengre enn 9 siden 1 juledag.....*gjeeesp*

Skrevet

Er helt nødt til å sove i 8 timer for å fungere hele dagen. Når barna blir større, håper jeg på 9 timer. Syns alltid vi legger oss før alle andre..

Skrevet

8 timer er minimum. Jeg tar gjerne 9 :) Det blir som oftest 7-8-9 timer her, varierer når ungene står opp og hvor godt de sover. -Men søvnbehovet mitt kommer vel av at jeg er i første tri nå og er trøtt ALLTID, også..

Skrevet

7-9 timer må jeg ha nå om nattene for å fungere neste dag, for 6 mnd siden fikk jeg ikke mer enn 1,5 timer sammenhengende, og jeg overlevde det også. Når de er mindre kan man som regel legge seg nedpå en liten lur på dagen også, det skjer ikke nå. Forskjellige behov i forskjellige faser :)

Skrevet

ca 8 er perfekt, men får sjelden det nå med en 8 mnd gutt som av og til finner ut at han skal bruke natterstimer på å skravle :)

Skrevet

6-7 timer, men sjelden mere enn 2-3 timer sammenhengende.

Skrevet

lillegutt sover 12 timer uansett når jeg legger han ned, så hvor mange timer søvn jeg vil ha kommer an på når jeg legger meg...vi legger ned lillegutt 21.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...