Gå til innhold

Jeg kjeder meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

og på toppen av det hele er vannet borte...

 

hva skal jeg finne på?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå deg en land tur. Jeg har gått lang tur med tullene nå var så deilig.Sol her i Oslo. Nyte dagen kan jo ikke sitte inne. Skal ut igjen tullene må bare spise og sove litt =0).

Skrevet

Kjeder meg jeg også, lillemann sover...

Skrevet

poden sover i vogna og triller jeg våkner han...

er fint å gå tur, men har EN vei jeg kan gå og da ser jeg 3km av veien foran meg.. mister motet av mindre... krysse fingra om at været holder seg da.. men sitter midt på fjellet og det bruker å være my stygt vær, særlig nå som vinterferien har begynt :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...