Gå til innhold

Jeg er vist gravid :-)


camilla - med snart ny spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått tre svakt positive CB tester tok jeg i dag en CB digital som viste gravid, tok også en annen test som var klart positiv.

 

Tror ganske sikkert at jeg er gravid nå ja, tenk at det skulle bare en pp før det klaffet:-)

 

Lykke til alle dere andre!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lykke til med magen:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Gleder meg til å oppleve det jeg også, må bare vente på el og håpe det klaffer :)

 

Lykke til med deg og magen!! :)

Skrevet

Takk!

 

Mye kan jo ennå skje, men jeg satser på at alt går bra:-)

 

Skrevet

He, he. Heldiggrisen :)

Masse lykke til og gratulerer!!

Skrevet

GRATULERER så masse!!

Tenk på første forsøk! det er utrolig deilig!:-o)

Kan hende jeg kommer etter deg på 1.trimester etter helgen om testen jeg tok idag ikke var helt på jordet! hehe

! hvis ikke masse lykke til på ferden:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så gøy da! Kjekt med masse oktober barn! Kjempe gøy at den satt på første for dere!!! Kanskje jeg også kommer tuttlende inn etter deg om noen dager så lenge testene begynner å gå min vei og tr fortsatt holder seg vekke =)

 

Lykke til =)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

gratulerer så mye, og skynd deg over på 1 trimester=)

Lykke til videre med den voksende magen=)

Skrevet

Gratulerer så mye! Massemasselykketil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...