Gå til innhold

Fikk tidlig UL :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos legen for første gang.. I følge GU er jeg mellom 6-8 uker på vei! Men hun vil sende meg på UL for å få det helt korrekt. Trodde jeg skulle få komme i dag, men må nok vente til Mandag! Gleder meg!! :D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldi du er da:)

jeg skal til legen på torsdag, tror jeg da er 6 uker på vei.. men har en følelse for at jeg er lenger på vei.. er det legen som ta GU? kan han finne ut ca hvor langt jeg er på vei?

Skrevet

Legen tar GU ja, og kan kjenne ca hvor langt du er kommet ved å kjenne på størrelsen på livmoren. Men de kan bomme med en uke eller to.. på UL får man vite akkurat :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...