Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da har jeg kuttet ut p-pilla og planlegger 1.pp i april (hvis jeg får tilbake mensen ganske kjapt da...) Er nå veeeldig klar for barn nr2. Har ei jente på 2 år fra før. Når vi først har bestemt oss virker det så lenge til april... :) Gleder meg sånn til å sette i gang med prøvingen. Det er så spennende tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg prøver nå også jeg da. Venter du til april for å sneie unna nov/des? Er jo raskt etter pilla en fort blir gravid.Også før mens. Etter det jeg har hørt er det lettest de første gangene etter pilleslutt. Venter en da kan det fort ta litt lengere tid.Spennende er det vertfall!!!

Skrevet

Ja, venter for å sneie unna desember ihvertfal. Datteren min er født i desember og har egentlig ikke så lyst på flere i denne måneden, men det er jo bare et luksusproblem... Hovedgrunnen er også å få ferdig alle eksamner på skolen (avsluttende i desember). Men kjenner at det er vanskelig å vente når man først har bestemt seg....

Har hørt så mye forskjellig ang når man skal slutte med pille. Forrige gang ble jeg gravid rett etter pilleslutt før tr kom. Synes det er deilig bare å slutte på pillene så håper det går relativt raskt selv om jeg slutter noe før....(har litt bivirkninger av p-pillene så flott å gå uten:)

Veldig spennende tid vi er i uansett!

Lykke til med deg også! Har du barn fra før?

Skrevet

Skjønner deg godt da. Jeg har to jenter fra før. Med første ble jeg gravid første forsøk etter pilleslutt. Med andre ble jeg gravid etter andre forsøk etter pilleslutt. Nå har jeg ikke gått på pilla på over ett år, så det blir spennende å se hvor kjapt det går nå. Håper veldig denne perioden da, siden termin da blir i slutten av oktober. Begge mine fra før er født i april.

Skrevet

Heisann!!

Vi kommer også til å satse for fullt fra april!!

Har bestemt oss for å ikke prøve før da, pga jobbsituasjon.

Er i en litt hektisk jobb nå fremover, så da venter vi til april. Og satser på en liten januarbaby. ;)

Lykke til!!!

Skrevet

hei!!

vi skal også sette igang for fullt i april. venter på at jeg skal få igjen mensen nå.. når den kommer så venter vi en mnd til sånn at kroppen får hentet seg ordentlig inn igjen etter svangerskapsavbruddet 31. jan.. så det vil vel bli i begynnelsen av april tror jeg.

synes også det virker så lenge til april. men sier til meg selv at det er påske snart og våren er rett rundt hjørnet, så da tenker jeg på så masse annet=) våren er den beste tiden av året mener nå jeg. det passer godt å være våryre og prøvere :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...