Gå til innhold

lakserolje.........


BitteLiten *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravide skal IKKE ta lakserolje i svangerskapet!!!! Dette er veldig veldig viktig!!!!! Det er fordi man risikerer å sette igang en styrtfødsel. Og dette kan faktisk være svært farlig både for mor og barn!!! Det sier iallefall tanten min som er sykepleier......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner ikke hvofor mange gjør alt dette... gikk 14dager over med lillegutt, men fikk da tiden til å gå på andre måter enn å prøve alt mulig! får jo helt frysning når så maneg begynenr med modningsting og tang i begynnelsen av tredje trimester! vær tålomdig og vent=) de komem rnår de kommer!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...