BitteLiten *har født* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Gravide skal IKKE ta lakserolje i svangerskapet!!!! Dette er veldig veldig viktig!!!!! Det er fordi man risikerer å sette igang en styrtfødsel. Og dette kan faktisk være svært farlig både for mor og barn!!! Det sier iallefall tanten min som er sykepleier......
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 jeg skjønner ikke hvofor mange gjør alt dette... gikk 14dager over med lillegutt, men fikk da tiden til å gå på andre måter enn å prøve alt mulig! får jo helt frysning når så maneg begynenr med modningsting og tang i begynnelsen av tredje trimester! vær tålomdig og vent=) de komem rnår de kommer!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå