Gå til innhold

Da er jeg 100%sikker og joiner dere;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag med CB-digital,og etter kort tid lyste det GRAVID mot meg:D IKM i dag:)

så herlig=)<3

Har termin 26.oktober 08 :D

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen!!

:)

Skrevet

Takk;)

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Hærlig da :-) Jeg har termin 20 oktober så da er vi ikke så langt i fra hverandre :-)

Ser at du har et barn fra 06, det har jeg oxå :-)

Skrevet

er ikke mange dagene i forskjell da nei,lille my:D

Hva slags symtomer/plager har du da?:)

Jeg har:

ømme pupper

-stikking/vondt i magen

-Veeeeldig tørst!!

- Til tider svimmel og kvalm, men ikke ofte.

ikke mange plagene denne gangen.. forrige gang hadde jeg "alt" hehe.. men det er jo enda tidlig da,så man vet jo aldri hva som kommer:) men nyte det,det skal jeg uansett:D

:D

Skrevet

Hyggelig at vi er så nærme i termin, alltid kjekt å følge hverandre videre i graviditeten :-) Dele tanker og erfaringer sammen :-)

Symptomene mine kommer og går litt. Er plaget en del med kvalme, men dog mest om kveldene (spes. når jeg er trøtt eller sulten. Ellers så tisser jeg oftere og har også stikkninger nedi magen.

Så dette er da nr. 2 hos deg? Hva har du fra før?... Jeg har 2 jenter :-) Gleder meg MASSE til å få baby igjen :-) Hvor i landet befinner du deg?

Klem fra

Skrevet

Ja, er mest om kveldene jeg også er litt småkvalm...

Jeg har en skjønn gutt fra før jeg:) Har savnet milepælene og ammingen leeeenge nå,og gleder meg kjempemye til en ny babyperiode og alle opplevelsene som er i vente:) Men først og fremst så gleder jeg meg til alt svangerskapet har å by på, synes det er så fantastisk å gå gravid=)

Jeg bor nå for tiden på nord-vestlandet. Men flytter til nord-gudbrandsdalen til våren/sommeren :D Vi skal ta over gården som min kjære har odel på ;) Det blir veldig spennende:)

Enn du?=)

Skrevet

Gratulerer så mye.

Er egentlig bare inne og titter siden jeg ikke har

turt å ta testen enda, men er nesten 100% sikker.

Har i så fall termin 15. oktober. Omtrent da vi hadde tenkt

til å prøve igjen. Har fra før en gutt på 11 mnd.

Skrevet

Takk ;)

Tror jeg hvisker et lite gratulerer til deg jeg da:D:D

Blir to meget tette på deg da;) min er 19 mnd snart:) så ikke så tett her igrunn... hehe..:)

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen!!

Jeg fant ut sist helg at jeg var gravid og bare går å venter i spenning på å spre nyheten!!

Bestevenninda mi kommer på helgebesøk denne helgen og det kommer til å bli VANSKELIG å ikke si noe som helst!

Dine symptomer virker ganske like mine, jeg har termin rundt 18.okt, og til nå har jeg ømme og litt fyldige bryster (!!), stikninger i magen i ny og ne og litt mens symptomer. Har også hatt en del vondt i hodet og føler meg litt distre til tider. gåt mye på do:-P

Masse lykke til på ferden!! det blir spennende å følge hverandre fremover!

Har du fortalt nyheten til noen`?

Skrevet

hei oktoberbarn imagen;)

Takk for det;)

Er litt distre jeg å.. hehe..:) og så går jeg jo relativt ofte på do også...

Jeg har såklart fortalt det til mamma! hehe hun har bursdag den 28.oktober,og håper jo at hun får et barnebarn i 50årsgave.. hehe=p:) Hun ble veldig glad:) og så har jeg fortalt det til to av mine beste venner. min kjære får vite det over en god middag og sterinlys når han kommer hjem fra jobb<3 Så skal vi vel fortelle det til hans familie.

Tror vi venter med å fortelle det til resten av verden til det har gått en mnd tid til...:)

enn du? :)

Skrevet

Jeg har termin 21 oktober... Kjenner egentlig (skuffende!?) lite til graviditeten til nå. Litt ømme pupper og kanskje litt trøttere.

Har ei jente -06.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...