Gå til innhold

Hva syns dere om dette bildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var kjempefint jeg:) Kunne tenkt meg det på soverommet faktisk, men da må jeg male først;)

Skrevet

Kreepy, hadde ikke tort å hadde det hjemme nei. I såfall så tror jeg ikke jeg hadde turt å være alene hjemme....

Skrevet

Fælt.

For det første er det litt "småporno" med puppene hengende ute, det ser litt "billig" ut.

For det andre har hun et forferdelig uttrykk i ansiktet og øynene er jo helt døde.

Dessuten har jeg lite sansen for "demonen" som sitter øverst på vingespissen hennes.

 

Dessuten synes jeg ikke det var noe pent malt, det ser ut som uferdig hastverksarbeid...

 

Men, smaken er heldigvis som baken ....

Skrevet

Det er ikke malt, det er et trykk. Og det er av en anerkjent kunstner, så jeg tror ikke det er noe hastearbeid nei. Fotoet av bildet er ikke så veldig bra. Puppene er ikke så fremtredende og bakgrunnen er i mørk gull. er enig i at det er litt creepy, men det er også derfor jeg liker det! ;)

Skrevet

Minus puppene synes jeg det var kult ;-)

Skrevet

Det kan se ut som hastverksarbeid selv om det er lagt mye tid i det ;-)

Og at det er en anerkjent kunstner trenger ikke bety at det automatisk er bra ...

Men flott at du liker det!

Og for alt jeg vet ønsket kunstneren å "vekke avsky" eller provosere med bildet sitt, og da har han jo forsåvidt lykkes i mitt tilfelle :-)

 

Det er det flotte med kunst, det finnes noe for alle.

Jeg hadde valgt noe annet å ha på mitt soverom.

Skrevet

Ikke min stil. Liker bilder av nakne mennesker, da menneskekroppen facinerer meg. Men dette var litt skummelt altså. Fikk en ekkel følelse av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...