LisaColli Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 jeg vurderer å være dagmamma fra sommeren. lurer på hvor folk foretrekker å finne dagmamma. blir man tatt seriøst om man henger opp lapp på butikken liksom? hvilke andre plasser kan man reklamere for seg selv? hva med dibforumet dagmamma, er det seriøst? takk for svar
Yummy*Mummy* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 dibforumet er nok ganske greit, er jo mange som benytter seg av det, folk som ikke er brukere av dib til og med.
LisaColli Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 okei:) har overhørt noen si at "jeg tar ikke lapp fra butikken når jeg skal finne dagmamma i hvertfall!". men jeg lurer da på hvor de finner dem?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jungeltelegrafen.... Si det til alle du kjenner og send videre. Ofte greit å kjenne noen som kjenner noen, føler seg vel litt tryggere da...
firemerkersmør Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Ja, jungeltelegrafen. Jeg har skaffet ett nytt barn til min dagmamma, som igjen har skaffet et nytt barn.
Gulosten™ Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 På DiB-forumet fant en jente å være dagmamma for, som senere ble min datters bestevenninne, og vi mammaene er egentlig ganske bestevenninner også så Hehe. Syns det var veldig koselig jeg!
silhah og emilie Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 jeg la ut et innlegg på dib her og har muligens allerede funnet noen å være dagmamma for:)
LisaColli Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2008 summert; annonse i avis/nett, jungeltelegrafen, dib, lapp på butikken. finnes det flere måter?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Lapp på helsestasjonen om du får lov? Eller møt opp på åpent lekested og prat med folk der.(ser du er fra samme by som meg så det finnes vel noen lekesteder/åpne barnehager ennå?).
LisaColli Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2008 ja lapp på helsestasjonen vart ikke dumt! ja åpen barnehage går også an. den vi gikk til er stengt nå dessverre :/ lapp på det lune redet kanskje, hvis man får lov?..
mirredutt Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 http://www.registrertdagmamma.no/ Her fant vi verdens beste dagmamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå