temi & keli Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er vel av de som er påvirket av den eldre garde, som føler meg veldig brydd hvis jeg kommer noe sted uten å ha med meg noe.. -men jeg sliter litt med "balansegangen".. Vil liksom ikke ha med for lite, samtidig som folk dessverre ofte virker litt brydd hvis man har med "for mye".. Dere som også tar med dere noe bort.. Ca hvor mye kjøper dere for?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Er ikke så ofte jeg blir bedt på middag, men har noen ganger tatt med en orkide i potte. Synes den passer godt som vertinnegave.
papoyo Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 En blomst, blomsterbukett, eller en flaske rødvin. Pris ser jeg ikke på som viktig i dette tilfellet.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Kommer litt an på, men vi tar med en flaske vin (er de vi skal til veldig opptatt av mat og vin lar vi være, siden de ofte har bestemt en vinmeny), litt blomster (60-100) eller en god pakke nykverna kaffi. Det siste er alltid populært. Blir vel fra 50-150 tenker jeg.
nicknavn Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Tar ofte med en bukett roser, tuipaner etc., ser ikke på prisen da. andre vertinne gaver syns jeg er trøblete å kjøpe.
Mamma Mirabell Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 bruker ikke mye penger men tar med en vin eller en blomst.. rundt 100 200 kroner..
firemerkersmør Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 De vi er ofte hos(kanskje hver andre uke) har vi avtalt å ikke ta med vi. men tar kanskje med en vin eller noe. Til andre tar jeg med den vinen vi har tenkt å drikke(men drikker av de felles da), og innimellom en blomst ekstra. Hvis både jeg og mannen drikker kan det da bli 2 flasker vin og en blomst eller 3 flasker vin. Var det mye det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå