grå :) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 kan man være registrert i to vikarbyråer samtidig? finner ingenting om det i brosjyra som ligger ute for den jeg er registrert i ( iss personalhuset)
Gothminister Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Kan være registrert i så mange du vil. Fortere å få jobb da. Men du må vel si ifra til de andre vikarbyråene hvis du får deg jobb.
grå :) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 takker. da registrerer jeg meg på flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå