Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg vurderer å kjøpe en brukt brystpumpe. Er førstegang så er redd for å bli litt lurt siden jeg ikke har så veldig peiling. Hadde blitt glad dersom dere kan hjelpe meg litt - Hva burde følge med en pumpe? Alt av utstyr.. - Hva er ny pris? - Har det noe å si om hvor lenge pumpen er blitt brukt? Tenker om den funker like bra osv.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hvilken pumpe har du sett på??? Hvor skal du kjøpe den henne??? Kjøper du på finn har du 30 dagers angrefrist. Avent manuell koster 990 kr på apoteket Avent elektrisk koster 1200 kr på apoteket Noen ganger kan det være like greit og kjøpe slike ting nytt så har du garantien,og standar viss du skal ha den til flere barn. De andre merkene hvet jeg ingen ting om.Men googler du de finner du vel ut av det:=)
heidi72 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hei hei. Jeg har en ubetydelig brukt bryst pumpe til salgs Kjøpte en medele pumpe, som kommer med alt utstyr samt at den kan også gå på batterier Kjekt hvis man er ute å farter. Denne kan du pumpe begge brystene samtidig, og spare en del tid. Sykehusene har denne som nummer en Hvis du er interesert så ligger det bilder på Finn. Selges med garanti, da denne ble kjøpt like før nytt år. Skal ha 2500.- for alt, men kan diskuteres. Melken kom aldri ordentlig i gang, så dermed skal jeg selge denne
BellaSuz Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Avent manuell koster heller ca 500 kr på Apoteket. Må være et fryktelig dyrt apotek du har vært på ;-) Var innom apoteket senest i går.
heidi72 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Medela heter pumpen... Liten skriveleif inni bildet
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Takk for tilbudet, men har ikke planlagt å bruke så mye penger på pumpe.. Derfor jeg vil kjøpe brukt, de er litt billigere en på apotek. Jeg tenkte på Avent manuell pumpe, den er blitt brukt. Fant den på finn. Med flasker og flaskesmokker til. Var vell brystskjell og en ekstra ventil med i prisen.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Du kan få min gratis. Mangler et par ekstradeler. Har brukt den en eneste gang for å pumpe meg tom for melk. Heltn y Avent Isis håndholdt.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor vil du ikke ha noe for den?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Fordi jeg ikke har de ekstradelene, eller, jeg vet ikke hvor de er :-) Og fordi jeg ikke ser helt nytteverdien å kreve penger for den. Jeg kjøpte den tilogmed på tilbud på apotek1 da jeg var gravid for 300 kroner. Å ta penger for noe sånt syns jeg rett og slett er usselt. Den ligger bare i skapet her og tar opp plass :-) Kan sende med et par miniaventflasker også - siden vi bare bruker de store. Hehe. Hva skulle jeg solgt den for liksom, 150? Da er det bedre å gi den bort:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå