Gå til innhold

Mangen som sliter med veldig lavt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første kontroll hadde eg 98/60 og i går hadde eg 95/60.

Er så utrolig kjipp. Gå rundt å passe på å ikke besvime ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå noe drit :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg sliter med dette og besvimte i butikken i går. Blodtrykket mitt ligger på 50/90 og 60/100 vanligvis.. Utrolig kjipt! Er redd for å dra til byen og slikt alene jeg nå. Eller var det omvendt blodtrykket var...? Hm..må sjekke..

Skrevet

Ja eg og må liksom kjenne på formen om de går ann å gå ut blant folk :-( Håper de går over.

Skrevet

mitt var på 88/42 i går..det er ikke farlig men ubehagelig..

jeg fikk beskjed om å begynne å ta salttabl nå...

jeg jobber å sover.. litt av et liv...

Skrevet

hehe, jeg tror det er omvendt MissT;) Ellers hadde jeg vært veldig bekymret for helsen din. hehe

Jeg har alltid hatt lavt BT, Snitt 95/55 systolisk kommer ikke over 100. Men det er jo ikke så veldig farlig da. Værre med for høyt.

Eneste som plager meg er at kan bli litt ør i hodet hvis jeg reiser meg for fort.

Skrevet

100/60 og 90/50 er visst riktig. Måtte sjekke helsekortet...;-)

Skrevet

Jeg har også lavt BT, og det er no dritt. .Forrige måling var 79/60. Har hyperemisis, så det er jo en del av det, men nå beynner jeg og bli kraftig lei av å besvime og spy i hytt og pine;)

Skrevet

Kjenner at trykket begynner å bli litt lavt, slet forrige svangerskap. Da lå det på 80/45....var ekkelt, kunne ikke gå opp en trapp uten at det svartnet for øynene. Slitsomt.

Skrevet

Har også slitt med dette, men fra uke 25 ble blodtrykket mitt normalt og har ikke besvimt siden. Håper dere blir bedre etter hvert!

Skrevet

ja!! grusomt..var lavt tilog med før jeg ble gravid..tror det henger etter forrige mann..kom meg aldri overnpå igjen..Men det som hjelper meg er lakris..liker det ikke spes.godt, men det får opp blodtrykket jenter:)

Skrevet

Jeg har bt 90/50 men mår helt topp og er aldrig svimmel!

Skrevet

Jeg hadde også veldig lavt blodtrykk mellom uke 12 og 24. Sist uke var jeg hos legen og da hadde det jammen karra seg oppover igjen. Så prøv å tenk positivt damer. Det går seg nok til får vi håpe;)

Slapp heldigvis å besvime, men trapper var en utfordring en periode..

Skrevet

Vi får bare håpe de stiger etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...