Gå til innhold

Piercing i navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8+1, og har fortsatt piercingen i navlen. Har tenkt lenge å ta den ut, men er litt usikker å ta den for tidlig, i tilfelle jeg kan miste spiren min, så vil hullet gro igjen i mellomtiden.

Men har jo hørt at man oftere får strekkmerker rundt der en piercing har sittet, så er jo lurt å ta ut så fort som mulig..

Noen som vet hvor lang tid det tar før en sånn gror sammen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har min enda er 33+2 og ikke fått noen strekk merker.Hullet vil nokk gro ganske fort, gjorde det når jeg tokk ut min første gang jeg hadde hull i navelen.

Skrevet

Ok ,takk for svar.

Kan nok vente til etter uke 12 med å ta ut da, hvis den gror så fort..

Skrevet

det finnes slike gummipiercinger for gravide slik at man skal slippe å ta den ut. De er ekstra lange og veldig fleksible slik at du kan ha en stoooooor mage og allikevel beholde hullet.

En venninne av meg brukte den, veldig fornøyd.

Skrevet

jeg også har piercin i navlen..tenkte jeg skulle ta den ut når når magen begynner å vokse..nå har jeg bare en litten kul under navlen :) så den har ikke påvirket den enda..er 12+5 jeg da :)

Er ikke sikkert den gror igjenn hell..trenger ikke å gjøre det..

Jeg har hatt min i 5,5 år, så er spent på om min gror igjenn eller ikke..

Føler meg veldig naken uten, så må si jeg misliker tanken på å må ta den ut..men bedre å heller ta nytt etter fødselen visst den skulle gro igjenn..enn at det blir stygt rundt percingen :)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og tokk min ut da magen begynte og vokse. Jeg har provd den flere ganger og det er ikke tegn til at den gror igjen, og jeg har heller ikke faat noen strekkmerker rundt piercingen.

Skrevet

Jeg tok min ut ganske tidlig..( jeg er 15+4 idag) men holder den åpen,ved å stikke piercingen gjennom hullet ca 1 gang i uka.. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe sånn gummipiercing nå slik at jeg slipper å holde hullet åpent hele tiden. Jordmoren min sa at jeg egentlig bare kunne ha den frem til fødselen, da hun sjeldent har sett problemer med dette.. Jeg ønsker nemlig ikke miste hullet, fordi jeg er veldig glad i piercingen i navelen. Har hatt den i over 11 år nå..så det føles på en måte som om den har blitt en del av meg.. :) Søsteren min gjorde det samme som jeg gjør nå..å holde hullet åpent..og hennes var like fint etter fødselen..når magen ble seg selv igjen. :)

Skrevet

Jeg tok ut min når det ble ubehagelig (dvs navlen flatet ut) og satt den tilbake igjen helt uten problem etter fødsel. Så passerte jeg 31 år og ventet nr 2 og tok likegreit ut hele piercingen for godt. Siste uken i sv.skapet fikk jeg et 1 cm langt strekkmerke fra piercing-hullet og oppover. Nå er jeg høygravid for 3.gang og strekkmerket har strukket seg enda litt til.... :(

Skrevet

Hadde min i under hele forige svangerskap uten problemer og skal ikke ta den ut nå heller (hvis jeg ikke må av en eller annen grunn). Ingen strekkmerker, ingen fare og ingen vits dersom man liker den tenker jeg. Får baby på sommeren og syntes det er stilig med pircingen på gravid magen jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...