Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jaja...da skal vi leie ut det andre huset alikvel da. Men hva gjør vi når vi har to PEISE HAKKE STAPPFULLE HUS????? Hvor skal vi gjøre av alt? Å ikke vil han selge noe heller nei. ARGH!! Kunne faen meg spart oss i hvertfall 75 000 hadde han hørt på meg. FRUSRERT!!!
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 JOda, men har dobbelt-dobbelt opp med sengetøy, dyner, kjøkkenutstyr etc etc...det er rett og slett ikke plass, å vel gi bort noe og kaste resten, gi til gjennbruk :-( For jævlig det også
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hva er storyen her? burde vi skjønne hva du skriver om nå?
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Vi kjøpte hus og flytta i fjor sommer...var en liten konflikt ang leie/ selge det andre huset da..han vlle beholde som fritidsbolig...derfor kjøpe alt nytt her...noe jeg gikk med på etter mye om og men... Å nå skal vi da leie ut, legger til at mesteparten i det andre huset er under 3 år gammelt...så skjønner du tegninga. Vi har et eldre hus og pusser opp her..de pengene vi brukte her kunne vi da helelr brukt på nytt kjkken eller bad...så nå er jeg litt irritert.
Mamma Mirabell Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Klarer ikke helt å se problemet jeg. Er vel ingne vits i å sitte på to hus vist man kan få inn penger ved å leie ut det ene?? Og har du så mye stæsj til overs er det mange som trenger som ikke har noen ting... Selg det unna, ikke vits i å sitte på ting man ikke bruker???
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Høres ut som garasjesalg, finn.no eller qxl er tingen nå da. Litt cash blir det vel ut av det. Hva skjedde med lysta på fritidsbolig da? Aner grunnlag for stor frustrasjon for deg her , ja...
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Helt greit å leie ut, det som er saken er at han BURDE hørt på meg i sommer! For det ble som det ble, greit, vi har råd til å ha det, men vi har ikke tid til å bruke det, ergo er det bortkasta la et stor hus stå tomt og kun ha utgifter på det. For det brukte jeg som argument for at vi skulle leie det ut med en gang og tøme huset for ting og tang. Jaja..ellers har jeg da lite å klage å ham for..hehe..men er litt irritert nå ja..
Mamma Mirabell Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 da skjønte jeg litt mer av det ja Mannfolk er og blir mannfolk :)
Sivalur Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Det var jo litt bortkastet å kjøpe bare nytt stash til det nye huset med en gang ja... kunne jo heller sett om det ble fritidsbolig eller ei. Men som noen over her foreslo, selg på finn og qxl. De ekstra møblene hvertfall, noe av håndklær og sengetøy går jo an å spare på for det blir jo alltids slitt og må skiftes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå