Sessa ruger igjen... Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Tenkte at jeg kanskje får svar raskere her enn hvis jeg legger det på hobbyforumet! Jeg skal overføre to bilder til lerret. Har lest om en metode der man skal pensle lakklim på lerretet og legge bildet på, og så skal man med 12-24 timers mellomrom fukte og fjerne papiret bak på bildet. Tenkte jeg like gjerne kan bruke decoupage lim og lime bildet fast i stedet, det tar jo kortere tid og er litt lettere. Bildet skal males litt over det og sånn... Hva tror dere hobbymennesker?
Sivalur Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har aldri prøvd den første metoden du nevner, men har holdt på litt md decoupage tidligere og tror jeg bare hadde gått for det. Som du sier så tar det kortere tid og det er jo kjempeenkelt. Tror ikke noen vil legge merke til at det er papir bak på bildet da i etterkant, det blir jo helt glatt overflate.
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Er det noe håp for at lerretsstrukturen kan synes litt igjennom bildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå