Gå til innhold

Smerter ved bekkenløsning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den være slik at man blir "sliten" og øm i muskulaturen i korsryggen og lårene? Ikke helt som menssmurringer akkurat, men en slags indre dump smerte? Har også et utrolig vondt halebein...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt... Lurer fælt på dette her

Skrevet

Spør legen om henvisning til fysioterapeut =) Har man vondt er det greit å få vite hva det kommer av og hva du kan gjøre for ikke å bli verre.

Skrevet

Jeg har BL med sympt. Og hos meg arter smerten seg følgende:

"dump smerte" på utsiden av lårene og i setet.

Krqaftige smerter i korsryggen og rygg

Kjennes ut som jeg er svært sår inni musa....:oP inni skambeinet liksom.

Dersom jeg vasker, støvsuger, tørker av benkene på kjøkkenet, går mye i trapper eller på harde gulv osv osv osv så forvandler den "dumpe" smerten seg til uutholdelig dunking kan man si:o*( Og da slutter jeg å virke for en dag eller 3... Samt så varierer smertegradene fra dag til dag...

Håper dette kunne hjelpe deg:o)

Skrevet

Det høres kjent ut, selv om jeg kjenner det mest på utsiden av lårene når jeg har sittet en stund, og i ryggen hvis jeg står lenge. Også setter det seg i låret/hoften på den siden jeg ligger på om natten (har av en eller annen grunn sluttet å snu meg i søvne). Så blir det borte mens jeg går, og kommer tilbake når jeg setter meg ned...

Så langt har det bare blitt mer konstant dump smerte, mens den i halebeinet/øverst i baken kommer mer når jeg går mye i ulendt terreng...

Får nok komme meg til legen og få en fysiohenvisning. Tur at legekontoret er stengt for i dag og at jeg reiser på ferie på tirsdag... Men bl er jo ikke farlig for babyen, så da er det egentlig helt ok :)

Skrevet

Tusen takk for opplysende svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...