Krokka og prinsessa Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har kobberspiral. Legen mente det var viktig at jeg kjente etter trådene med jevne mellomrom. Dette fordi han mente det var mulig at den kunne dette ut, uten at jeg merket det. Men jeg kjenner ingen tråder.... Gjør dere andre med spiral det?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg vet faktisk ikke om jeg har kobber eller hormonspiral, men ja, jeg kjenner trådene.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg fikk beskjed av legen min at det kunne hende at samboern kunne kjenne trådene under sex, og om han gjorde det så måtte jeg bare komme tilbake så kunne hu klippe de av litt. Blir liksom ubehagelig for sambo under sex om han kjenner de spisse trådene;) Men han kjente de i begynnelsen, og syntes det var vondt. Men etterhvert kjente han ikke mer, og jeg kjenner de heller ikke om jeg tar oppi der. Men han kjenner de en sjelden gang om han støter langt inn, så da vet jeg hvertfall at de er der;)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 jeg har kobber spiral. jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har vært å fiklet oppi dær jeg. så jeg vet ikke om jeg kjenner trådene eller ikke. sambo har ikke sagt noe iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå