Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har lyst til å overraske mannen min når han kommer jeg ved å barbere meg litt. Det skal være litt sexy og frekt, slik at han blir helt vill når han ser meg.... Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 pleier du å se ut som en buskdame nedentil vanligvis, så skal det vel ikke så mye til skulle jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hehe... har du full jungel til vanlig eller? litt krøller som stikker utenfor trusekanten og hår til å flette under armene ?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 He-he, morsomt. Trodde faktisk jeg skulle få noen seriøse, artige svar her og ikke en vurdering om hvordan jeg ser ut nedentil eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 er bare det at de fleste jenter jeg kjenner allerede barberer seg nedentil... la det være igjen en flystripe du
maja69 Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Herlighet så masse tullete svar! Det er en side for voksne dette her, er det ikke? Men til saken: Så flott at du vil overraske mannen din. Hvis du ikke pleier å barbere i det hele tatt, så start med å barbere alt på indre og ytre kjønnslepper. Hvis du ikke har lyst til å ta den helt ut og barbere vekk ALT du kan se, så la det være igjen ei lita stripe som peker ned mot klitoris. (Tar du alt, vil du kanskje føle deg litt naken første gang.) Barber gjerne også rundt anus - for, ja, vi damer har også litt hår der. Sørg for å ha skarpe og rene blader i høvelen din, og bruk mild såpe (gjerne spesialsåpe for underlivet) når du barberer. Og smør deg gjerne med en beroligende krem etterpå så ikke det blir masse røde nupper. Aderma-kremer fra apoteket gjør susen. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå