Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor skal vi ikke spise papaya i graviditeten? Har kjøpt slik kylling curry salat fra Denja. Ser bakpå at dne inneholder papaya, men det er jo neppe store mengder da. Tør jo snart ikke spise noen ting, jeg, hvis alt vi kjøper inneholder noe farlig. De har vel en eller annen skummel ingrediens i alt. Har så lyst på noe slik karri salat greier med kylling. Noen som har en oppskrift på hvordan vi kan lage det selv, eller skal jeg bare slafse i meg den der Denja salaten? Er gravid i uke 25 nå
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg spiste den masse i begynnelsen på jobb. Og jeg lever da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå