babygullz <3 vilde Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde "festesmerter" natt til den 24 januar, fikk positiv test natt til 29 januar. Det er bare 5 dager der det har blitt utskilt hcg..var ikke d veldig tidlig å få positiv test da sånn egentlig? Lurer bare på om jeg er VELDIG gravid, om d kanskje kan være flere der inne:P?
forsiktig optimist Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde det på akkurat samme måte. Testet positivt 5 dager før mensdag. Det kan selvsagt bety at det er flerlinger, men som regel ikke. Jeg måler hcg jevnlig grunnet 3 tidligere MA, og den startet veldig høy på 1.måling. dette hadde ingen betydning sa legen, da verdien dobler seg annen hver dag UANSETT hvilken verdi du hadde dersom alt er normalt. Hvis hcg verdien mer enn fordobler seg (mye...) ved flere målinger er det større sansynlighet for flerlinger... Som regel er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe alt går bra, uansett antall :-) Ta en tidlig UL hvis du gjerne vil vite :-) Lykke til
babygullz <3 vilde Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar=) Jeg smører meg med tålmodighet jeg, syns bare d hadde vært kjempespennende om d var flere inni der=) 5dager før ikm?wow, d var bra tidlig da;) vet du hvor lenge etter el du testet da?
forsiktig optimist Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 ¨Jeg testet 13 dager etter el. Har tidlig el jeg, på dag 10.... Jeg hadde el 18 januar og testet positivt 30. januar. IKM 5. feb. Det gjør også at terminen min gikk fra 20.oktober til ca 15.oktober i følge legen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå