Gå til innhold

svigers og gaver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg at jeg framstår veldig utakknemlig og vel så, men...

svigers har 4 barnebarn, hvorav jenta mi er deres siste, mens typen har ei jente til fra tidligere forhold. Og hun største får "alt", mens jenta vår f.eks til ettårs-dagen fikk èn jumper (som hun hadde vunnet på loddsalg i butikken..). Synes det bare er så merkelig, trodde minstemann var stas jeg.. mulig de tenker at de kan spare inn litt på hun ettersom hun ikke forstår noe av det enda, slik at de kan gi mer til de andre barnebarna istedet da (hun har aldri fått noe utenom jul eller bursdagen heller).. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes veldig urettferdig ut. Nå er mini her eneste barnebarn på alle sider, men greier ikke å se for meg at de kommer til å gjøre forskjell når det eventuelt kommer flere. Sant nok at hun ikke forstår noe enda, men dere gjør jo det, og kanskje hun eldste også ser at hun får mer? Ikke godt å si hvilket inntrykk hun får da.

Skrevet

Er det noe jeg virkelig misliker så er det forskjellsbehandling fra besteforeldre.

Jeg synes det er urettferdig ovenfor minsta di.

Jeg er oppvokst med forskjellsbehandling fra besteforeldre selv, og det er ikke akkurat noen god følelse å sitte med, selv etter at den ene av de er borte...

Jeg synes ikke du er utakknemlig idet hele tatt!

Skrevet

takk.. nei det er ikke enkelt, ikke har jeg lyst til å ta det opp med dem heller, vi har ikke et kjempegodt forhold fra før heller liksom:/

Skrevet

synes ikke du er utakknelig i det hele tatt :)

synd å lese at de gjør det forskjell på barnebarn dems og at det skal gå ut over minsteman! mine svigerforeldre har bare Sander og Linnea som barnebarn, høres jo helt horibelt ut at hun gir bort en genser hun har vunnet på loddsalg til 1års dagen til jenta deres...selv om hun ikke forstår så mye så ser jo dere foreldre hva besteforeldrene gir dem!

barna våre for aldri noe utenom jul og bursdag de heller trøst deg med det...vi ser dem kanskje 3-4 ganger i året siden de bor 25 mil unna oss..mens min mamma kjøper klær og div utstyr ganske ofte...

er spendt å se hva linnea får i dåpsgave av de den 9 mars...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...