papoyo Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Ganske utrolig den historien de ruller opp der nå syns jeg. Kona som oppdager at mannen er utro, men så kommer det etterhvert fram at han har voldtatt og drept flere personer. Og de har 4 barn sammen... Ja, ja. I USA kan det meste skje.
Twins i magen <3 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jepp, da sitter vi igjen med samme inntrykk puff... helt tragisk!
To tette + snart ei med flette Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Tenk deg hvor dum den dama føler seg da...stakar...
Mamma med to søte små Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Syke syke mann!! Men hvorfor sitter han der, og ikke innesperret i fengsel??
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 politiet må jo være klar til å arrestere han i kulissene?
To tette + snart ei med flette Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Ja det tenkte jeg også på, Dr. Phil må jo ha visst noe om det her...syns det virker veldig rart. Hvem er det som utleverer seg sånn på tv egentlig?! Hmm..
Mamma med to søte små Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Ja, Dr.Phil visste jo om det. Konen hadde ringt til han når mannen tilsto
Mamma med to søte små Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 gikk litt fort dette... Så Dr.Phil må jo ha kopntaktet politiet. Så tror jeg nok i en sånn situasjon, så må en forberede en på forhånd før sending. Men han ene mannen så sitter i studio va kanskje en fbi agent eller noe?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Er ikke så sikker på at han har gjort alt det han sier. Tror han har fantasert at han har gjort det og så lagd seg et minne som er feil i tillegg til det som stemmer. Tror han har store psykiske problemer som han trenger hjelp til, ble jo sagt i en av de tidligere episodene at han var lystløgner....og om man lyver nok om en ting så kan man vel kanskje begynne å tro på det selv også? De har iallefall ikke funnet noe lik langs den veien han sier at han drepte hu dama.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 enig med samsyn her ja... en får vente og se.
To tette + snart ei med flette Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Skjønner litt mer etter å ha sett litt mer av det her ja...er vel kanskje han mannen det er mest synd på....
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 De har jo lett etter lik, og ikke funnet noe. Han selv vet jo ikke om det er en skrudd tanke i hodet hans eller om han gjort det! Helt utrolig, men det overrasker meg ikke desverre. Jeg har selv en bekjent som lider av sine egne løgner. Når han har bestemt seg for ting ER det slik, uansett om andre kan motbevise det. I hodet han er det mange skrudde tanker, og han kan ha problem med å skille virkelighet og fantasi. Men ikke en gang psykologen han går til klarer å se dette. Psykologen har en side av saken, hans. Iflg han er alle andre ute etter å "ta han". Alle er fæle mot han, han ser ikke hva han gjør mot andre. Sinnet hans er likt til han som er på Dr. Phil. Mange som er redd han også.
papoyo Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Ja, etter å ha sett hele showet synes jeg veldig synd på mannen. Ser jo ut som at dette er noe underbevisstheten hans har diktet opp. De sier jo at han har en personlighetsforstyrrelse, Posttraumatisk stressyndrom, pga opplevelser i Gulf-krigen. Blir veldig betenkt med tanke på alle de soldatene som sendes i krig, og hva dette gjør med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå