Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hører at det lengre ikke er bra med oppvarmet mme for det dannes bakterier som ikke er bra for barnet osv. Men er ikke kald mme hardt for magen da? Alltså, jeg bare lurer =) Kunne godt ha tenkt meg og prøvd og vent på lillemann kald mme jeg (tenk så enkelt det hadde vært om natten) Foresten...Hvor lenge kan mme stå i romtemeratur?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Mye rart man skal høre... Du skal ikke tro alt du hører.. Når du varmer MME gir du den som regel med en gang da.. Da er det begrenset hvor mye bakterier det får blitt... Men du skal jo ikke gi mme som er varmet, så stått lenge etterpå! Det sier seg jo selv at den blir sur..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ungene mine har vært lite plaget med magevondt, så her har det gått greit. Men jeg varmet det jo opp til vanlig - og da fikk de jo melken rett etterpå. Og om ungen reagerer på at det er kaldt kommer sikkert an på om den er 1 eller 6mnd`er gammel også.
ninsoer Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 bi jo ikke sur om du gir den senere samme dag eller dagen etter.. jeg gir ikke så mye morsmelk så jeg blander til hvert måltid og kjøler den ned.. gir den ganske kald men har den ikke i kjøleskapet..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jepp.. Jeg ville aldri blandet mme for 1 dag av gangen.. Jeg koker vann, og varmer opp igjen i mikro... Syns det lukter så rart av den hvis den har stått i kjøleskap.. Mulig jeg er litt rar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå