♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Testa idag tidlig,etter en så og si negativ test igår ettermiddag! Fikk fram en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek, men det var en strek der! Ikke stoler jeg på billigstimmel, føler meg gravid, men hvem har ikke gjort det å fårr besøk av tr dagen etter!! Foreløbig kaller jeg meg ikke gravid med ett snev av kanskje! Har jo hørt så mye merkelig om de testene her så er neimen ikke sikker hva jeg skal tro! Skal teste igjen imårgen tidlig pluss søndag morgen da har jeg ikm! Om den er mer pos i mårgen skal jeg kjøpe meg en cb! Så da får vi se...!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 åååå såååå spennende da!!!!!!!! Tror du er gravid jeg:-) Hvor mange pp er du i?
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja spørs det! Er ikk å sikker selv men det er ikke mange dagene til jeg vet sikkert heldighvis:-) Er ikke prøvere, fødte for ett år siden nå å jeg har egentlig bare venta på mensen så jeg kunne begynne på p-piller! Da har vi vært igjennom EN usikker periode på hele dette året å begynnte å kjenne ting bare dager etter el.. Har egentlig litt vondt for å tro at jeg er gravid,skulle mye til denne mnd! Men er det ikke sånn at når man IKKE prøver så går det å når man prøver da skal man jammen meg prøve en stund oxo! er spent nå.. om det blir to tette på oss elller ei!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 gratulerer med pos test, håper den stemmer:) jeg tok en el test idag, ikke med morgenurin, men bare for å teste, fikk en svaak positiv test..
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Wiiiiii!! Gratulerer så mye:) Jeg viiiiiisste det! Tror du kan stole på testene ja, du har jo fått 2 positive nå
camilla - med snart ny spire Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg drister meg til å si et svakt gratulerer :-) Krysser fingrene for at dere er gravid.
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 (ble den ikke svakt positiv den igår også da?)
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 skriver meg ikke på ikm lista før jeg hat fått en strek rød strek!hehe sier den igår var neg jeg fordi det var sånn i noen vinkler kunne det skimtes en strek mens i andre ikke, å den var så svak at den kunne ha blitt tolket som neg egentlig å med tanke på den idag at jeg faktisk kunne se streken uten å myse på kloss hold,hehe så er det jo litt spennende da! Nei så jeg skal teste imårgen og søn! takker for gratulasjonene:)klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå