Gå til innhold

Noen som opplevde noe stort i går? ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

valentines er noe oppskrytte greier.ikke noe spennende her jaffalo)

Skrevet

He, he - nei... Men vi koste oss med god mat og vin på restaurant - deilig det :-)

Skrevet

Jepp, samboer'n fridde! ENDELIG! Ikke så overrasket da, vi har alt begynt å planlegge, hehe...

Skrevet

Vi var på stand up med Dagfinn Lyngbø, men det var planlagt for flere mnd siden da... Og måtte ta det den 14.feb, for det var eneste datoen som vi fikk barnevakt...

Skrevet

gratulerer så mye!!!!!!!!

kjempe koselig

Skrevet

Samboeren fridde!! :-)

Ble kjempe overasket fordi han har vært veldig imot bryllup pga skilte foreldre.

Hadde helt gitt opp håpet og faktisk forsonet meg med tanken på at vi forble samboere.

Han gjorde stor stas på meg på morsdagen derfor trodde jeg ikke at det ble noe av Valentine feiring.

Han hadde imidlertid husket det..

Først fikk jeg en langstilket rose, en dikt bok og et nydelig kort han hadde skrevet. Jeg ble kjempe glad og overasket.

La meg så på sotaen med den lille for å se på tv. Fornøyd og glad for å ha blitt husket.

Samoeren min holdt på rundt i huset mens jeg så på tv - trodde jeg...

Plutselig sto han i stua med smoking!

Ba meg ta med den lille for å bli med på tur i hagen. Der var det fakkler overalt - disse ledet til tømmerhytta vår på tunet.

Den hadde han dekorert med levende lys overalt. På bordet var det satt sammen en masse lys til et lysende hjerte. I modten av dette en diger bukett med 40 langstilkede røde roser.

Champagnen sto klar med glass ved siden av en stor gammel stol han hadde drapert med rød fløyel og pyntet med blomster. Han ba meg sette meg ned i stolen mens han hadde tårer i øynene.

Da fikk jeg et nydelig frieri og en helt utrolig nydelig forlovelsesring.

I bakgrunnen var det musikk - med ynglingslåten vår.

At jeg skalv av sjokk og glede er bare forbokstaven... En utrolig opplevelse som sitter i ennå..

med til historien hører det med at jeg selv fridde til samboeren min 29 feb for 4 år siden og fikk nei.. ( han var ikke klar da )

Altså den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves!

For noen var sikkert dette frieriet banalt - men jeg må si det var fenomenalt! :-) Hadde ingen forventninger og ble så til de grader tatt på sengen. Helt herlig.

Bryllup til sommeren!

hilsen lykkelig nyforlovet :-))

Skrevet

Det var en fantastisk koselig historie .-) Godt han gjorde opp for feilen han gjorde forrige gang... Gratulerer så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...