Gå til innhold

Jeg skjønner det bare ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har gutten min (snart 4 år) fått omgangssyke for tredje gang siden jul. Sist gang endte det med sykehusinnleggelse pga dehydrering. Kaster ikke opp så voldsomt nå som sist, men det virker ikke som han blir frisk. Har egentlig klaget på vondt i magen siden sist gang som var for en mnd siden og i går ble han syk igjen. Kastet opp både i går og i dag. Noen flere som har hatt mange runder med dette? Ikke diarè nå, det hadde han de to foregående gangene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han være allergisk mot noe da? Har han drukket mye melk f.eks....? Vet ikke altså, kanskje vi har vært heldige, men vi har aldri hatt så harde runder med farang. Stakkar lillegutt:(

Skrevet

Han får jo lett feber hver gang og blir skikkelig slapp. Tror ikke det er allergi.

Skrevet

Neida, var bare noe som slo meg...

Håper han blir fort bra igjen, da! Har dessverre ingen gode råd å komme med til deg:s

Skrevet

Nabo gutten vår har spysjuka før 3 gang etter jul nå og moren hans har fått det hver gang.

En venninne av meg har en gutt som har hatt spysjuke 2 ganger i desember og 1 gang i januar. Så det er noe som går alltså.

God bedring til gutten din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...