Gå til innhold

Noen her som har Lindex kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med å dra kortet når du kjøper noe uten at det er tilbud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det har jeg også lurt på...

Skrevet

Er det ikke noe med at du sparer opp noe, etter hvor mye du handler? Poeng eller rabatter eller lignende? Ikke så lenge siden jeg fikk mitt kort, og da syns jeg at jeg leste noe om det. Men det dro visst inn det ene øret og ut det andre....

Skrevet

Det blir registrert hva du kjøper, og utifra det får du tilbud i posten. Mener det var noe slik jeg leste.

Kjøper du mest barnetøy, får du mer og oftere tilbud i posten.

Skrevet

Registrer kortet hver gang du kjøper noe,om det så "bare" er etpar strømper...spiller ingen rolle om det er barnetøy,undertøy eller dameplagg. Det samles ikke opp poeng,men det registreres at du er jevnlig innom-god kunde-og da får du Lindex tilbudene i posten eller på sms. Et slikt tilbud kjøres ca hver 6.uke,og det blir faktisk endel å spare i løpet av et år.

Skrevet

Jeg sa opp Lindex kortet da jeg oppdaget at det var JEG som betalte for sms de sende ut.

Oppdaget det da jeg fikk spesifiserte regninger.

Mulig de har endret det nå ,men dere som har kortet kan jo sjekke det opp.

Jeg tenker at grunnen til kortet, er å få oss damer å kjøpe mer når de sender ut "tilbudene" sine.

Skrevet

har,det bruker jeg sånn at jeg får tilbud i posten.Du sparer ikke opp poeng med det,men for å opprettholde det at du får tilbud

Skrevet

Jo mer man bruker kortet jo mere tilbud får man.

Jeg har, og har hatt det lenge. Glemte å bruke det i starten og da hørte jeg ikke noe. Nå har jeg vært flink å bruke det de få gangene jeg har mulighet til å handle på Lindex, og få en del sms`er om tilbud.

Bare vise frem sms meldinger så får man rabatter.

Fikk i dag faktisk. 30% på 1 plagg.

Bare så synd jeg har 5 mil til nærmeste Lindex :o(

Skrevet

Hø, er det VI som betaler for meldingene?! Da blir jeg isåfall mektig sur, siden Lindex for bare noen dager siden presterte å sende meg 4 like SMSer på rekke og rad.

Ikke at det er en formue, men prinsippet liksom...

Skrevet

Om du har spesifisert regning kan du sjekke den. Det sto ikke på min regning at det var Lindex som tok betalt, men et annet firma. Ringte de opp og fikk vite at det var sms fra Lindex.

Selv om det var noen få kroner ble det mye etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...