isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Først av alt: HELDIGGRISER!!! Så ett lite spm. Jeg er 5 dager over ikm (alltid hatt fast 28dagers syklus!!!) Har masse mensmurringer og er kjeemepe trøtt og sliten! Småkviser, men det pleier jeg å få med tr!!! Dagen etter ikm våknet jeg om natten og måtte på do, masse mensmurringer, sikker på at tr var kommet. Men bare pittelitt rosa på papiret. Ikke noe etter det! Ellers eneste sympt er at de siste dagene har det stukket i brystene om kvelden. Har ingen matlyst, men når jeg først får mat kan jeg spise masse!!! MEN, kun heeeelt negative tester. Ikke anntydning til en liten strek, samme hvor mye jeg vil!!! Noen som har opplevd noe lignende? Kan tr bare forsvinne en mnd men likevel ha mensmurringer i magen?? Noen tips? Tørr liksom ikke ta noe smertestillende, i tilfelle!!! Håper på masse svar!!!
*Lissi* Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke opplevd det selv, men vet det er mangen som tester positiv sent. Kan absolutt vere at du er gravid:-) Lykke til!
babygullz <3 vilde Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Kan jo hende du er gravid likevel, bare med sen utvikling av hcg. Du kan jo kontakte lege, og høre om han vil ta en test, ev. blodprøve av deg?
_MAMMA_TIL_VAKRING Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tok sånn ca hundre tester, ingen positive, før jeg ventet ganske mange dager, da var den positiv. Prøv igjen om en stund.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 jeg misstet mensen to ganger i løpet av 13 pp :-( legen og helsesøsster mente det måtte være psykisk i og med at jeg virkelig ønsket og bli gravid så trodde jeg at jeg var det og dermed ble mensen borte og jeg fikk symptomer, men var nokk ikke gravid :-/ veldig vanskelig dette er,men selvfølgelig om mensen ikke har dukka opp så er det håp om at du kan være ravid :-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 prøver 89. Ja jeg har hørt om lignende før! Var derfor jeg lurte om den faktisk bare kan hoppe over. Men jeg hadde ingen tro denne pp da. Jeg har liksom bare ventet på tr. Hmmm skjønner ingenting jeg. _line_ : Hihi takk for det! Ja jeg har hørt om det. Vi får prøve igjen på søndag tenkte jeg. Skal vel stige litt fra torsdag til søndag, skal det ikke?? Tusen takk for svar. Er helt merkelig. Jeg føler meg jo helt rar oppi hele greien =) Har blærekatarr også da. Noe jeg har hatt mange ganger. Det har aldri hatt noen betydning for tr, men kan det gjøre slik at tr blir forsinket? Fikk blærekatarr 1 dag etter ikm da!!! Hmm masse rare ting jeg tenker på, å ligger merke til med kroppen min nå. Hihi merkelig det der!!!
Nilla43 Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg var hos lege 3-4 dager etter IKM og testet negativt, men halvannen uke senere testet jeg positivt hjemme! Nå er jeg 11 uker og har sett et bankende hjerte! Tror noen produserer HCG sent - får håpe du er en av dem:) Lykke til!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Jeg testet positivt en uke etter IKM, etter 2 stabile pp på 31 dager. I denne uka hadde også jeg mensmurringer og trodde et par dager at "idag får jeg garantert mens", men ingen tr dukket opp. Krysser fingrene for at du er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå