Gå til innhold

Menssmerter før eggløsning og til ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble visst noen skrivefeil i forrige innlegg.

Har hatt menssmerter fra noen dager før el, og har det fortsatt fire-fem dager før ikm. Pleier av og til såvidt å merke når jeg har el, men har aldri hatt vondt så lenge. Flere som har det sånn, eller vet hva det kan være? Gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er ofte at jeg kan ha vondt fra eggløsning og helt fram til ikm dagen faktisk, desverre uten å være gravid da... Men det kan jo også være et graviditetstegn:) jeg har det sånn denne pp også, og satser på at det skyldes det siste:)

Skrevet

Ja ikke sant. Er jo lov å håpe!!!! Da er det vertfall verdt hver lille smerte siste to uker.

Skrevet

Jepp:) Definitivt verdt det dersom det skyldes en liten spire ja:) Det vil vel vise seg snart, syns bare tiden går så vaaaaanvittig TREGT:) Vil teste nå! hehe:)

Skrevet

Når har du ikm da? Jeg testet faktisk i går siden jeg har hatt så vondt. Selvsagt var den negativ. Uff vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente til neste test....

Skrevet

jeg er litt usikker på når ikm er, fordi jeg har hatt litt uregelmessige sykluser... tidligst nå på søndag, og senest søndagen etter.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har svidd av et par tre tester allerede (dum som jeg er, hihi....) Nå SKAL jeg vente til søndag med å teste mer, og hvis den blir negativ og tr ikke kommer så må jeg vel vente til uka etter med å teste igjen. Men det er SÅ LENGE TIL, hehe:)

Skrevet

Nå fikk nesten jeg og lyst til å teste mere.... Har klart meg med en til nå.Har så på følelsen at jeg hadde tidlig el og da blir en jo ivrig etter å teste tidligere. Bruker cb tester jeg, og det kan jo bli dyrt etterhvert ja...Prøve å vente noen dager vertfall da her. Får jeg i såfall positiv sliter jeg så med å ikke fortelle det. Er bestemt på å vente med å si noe i såfall, men kjenner meg rett der. Det kommer til å bli veldig vanskelig...

Skrevet

Ja, testing med cb blir dyrt:) Har billigtester jeg, også har jeg en cb digital liggende som jeg skal bruke hvis jeg får utslag på billigtestene:) Blir jo ikke så dyrt med billigtestene da, men dumt å svi av så mange unødvendige tester allikevel:) Sist så sa jeg det med en gang jeg testet positivt, men ettersom det gikk som det gikk så skal jeg definitivt holde meg neste gang, ihvertfall til jeg har vært på ul og sett at alt er ok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...