Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Velkommen til denne siden, den er veldig nyttig for her kan du spørre om alt og det er som regel alltid noen som har opplevd det samme. Men jeg vil bare gi et lite tips og det er å ikke henge seg så veldig opp i hva andre skriver om ferdighetene til barna. Alle barn er FORSKJELLIG av natur og det er nødvendigvis ikke noe en kan påvirke enn hvor mye man prøver. Gled deg over ditt barns ferdigheter og husk at selv om noen har barn som sover natten rundt fra dag 1 så er det IKKE noe nederlag om du må amme 10 ggr om natten for det. Da jeg kom inn her var jeg både usikker og nervøs, lurte på alt mulig og fikk masse gode svar! Jeg var kjempefornøyd med at babyen sovnet innen 30 min da han ble lagt i senga, men så leste jeg her inne om flere hvor barna sovnet med en gang og da følte jeg at det mitt barn gjorde ikke var "godt nok". Dette var bare et eksempel for å vise at det alltid vil være noen som forteller om "bedre" rutiner enn det du har, men jeg er sikker på at barnet ditt er bedre på andre ting igjen. Ikke stress hvis barnet ikke har rullet etter 5 mnd selv om mange er beskriver at barnet sitt rullet innen da.. Bare husk at du må være fornøyd og glede deg over det barnet ditt gjør, ikke la deg trigge til konkurranse - barnet ditt er MER ENN DYKTIG NOK TIL DET H*N GJØR! Lykke til )
Håpefull mamma Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 oi, for et supert innlegg... virkelig bra skrevet, og til god hjelp!!! ) hilsen nybakt mamma
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det syns jeg var et kjempefint innlegg anonym. En annen ting til dere nybakte: De som har barn som er uvanlgi tidlig ute er de som svarer mest om hva deres barn kan. Ikke fortvil om deres baby ikke går når den er 6mnd - det hører til sjeldenhetene men iflg. disse sidene gjør ALLE det!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Flott skrevet. Skulle gjerne lest et slikt innlegg som nybakt mor. Nå er datteren min 11 måneder og jeg har endelig begynnt åskjønne at hun er sitt lille unike vesen selv om hun i en alder av 11 mnd enda ikker setter seg opp sev og nettopp har lært å åle seg fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå