Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 jeg er veldigt redd fordi lege sa at jeg ikke får vare nære noen med rødehund...kan man se på noen at de har røde hunder?tenkte om de smitter inne de har fått utslett eller va man nu får med rødehunder.... er litt hysterisk nå, men mistet min sønn i uke 24+3 i october(ikke pga rødehunder) derfor er jeg livredd nå=(
Grateful mom Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Syns ikke du skal gå og bekymre deg jeg... hvis du skal på besøk til noen med barn, så spør du for sikkerhets skyld om de vet om de har røde hunder. Tror man kan få utslett når man har røde hunder, men vet ikke når det er smittsomt. Har du godt immunforsvar fra før så går det nok greit. Skjønner at du er bekymret siden du har mistet tidligere, men prøv å ikke tenk på det så mye.. da får du jo ikke gledet deg noen ting!
Gjest stockholms tjej Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 de som er vanskligt der er att jeg jobber som frisør og vi har mye barneklippninger og vi kjenner ju ikke dem... men kan ju ge besked til sjefen at jeg helst ikke klipper barn då kanske=)
lykkeliten i april Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 hei.. har samme problemet selv.. har imidlertidig tatt sprøyten når jeg var liten, men virkningen av den har forsvunnet.. legen min sa at rødehunder mer eller mindre er utryddet i norge, pga at alle barn i mange generasjoner får dette.. så jeg skulle ikke bekymre meg.. skulle bare holde meg vekke fra mennesker med rødehunder, hvis familie eller venner skulle ha det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå