isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hmmm. Kroppen min er IKKE min venn for tiden. Jeg er 5dager over ikm. Har ALDRI skjedd før. Jeg er så slapp å trøtt at jeg faktisk ikke klarer noen ting. Bare svimmler når jeg reiser meg og anstrenger jeg meg blir jeg super sliten. Magen har mens uten blod denne gangen, for det verker kjempemasse! Jeg er ikke gravid pga kun negative tester. Testet i går, skal ikke teste før på søndag (får vi håpe tr har dukket opp til det) ellers så får jeg bare så store forhåpninger. Har bestemmt oss for å ta en baby-prøving-fri neste pp (men fortsatt ha sex uten beskyttelse!!!) Men uten alle de tankene rundt det for vi er så sliten av jobbing og alt mulig. MEN hvordan skal det gå nå. Noen som har hatt noe lignende?? Bør jeg gå til legen???
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Enten er du gravid, eller så brygger du på en forkjølelse/ influensa. Ta en test igjen om noen dager å se, er desverre ikke annet å gjøre. Hvis du fortsetter å gå langt over ikm, så ta deg en tur til gyn for inv. ul. Er visstnok noen som ikke skiller ut hcg før sent i svangerskapet. Lykke til
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Hmm. Men denne pp vet jeg ikke helt når el var. Vi hadde vanlig sex slik vi pleier for vår egen del liksom. Men midt inne i pp ble min kjære påkjørt og det var mye styr rundt det. Så jeg har niks tro på det. Er dette vanlige symptomer da? Jeg har ikke ømme pupper eller noe, utenom at de siste dagene har det stikket veldig i den ene.... Jeg å trodde på det influensa greiene. Men har vært siden forgje helg, altså i en uke uten at noe influensa har dukket opp. Hvordan går det med deg da? Har dere begynt på prevansjon eller skal dere ha sex vanlig fremover?? Er imponert over at du holder ut!!! Lykke til!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 tro meg, trøtthet er virkelig et symptom. he he. Jeg har vært heeelt utslått de gangene jeg har vært gravid. Har kjentes ut som verdens verste influensa i annmarsj. Vi klarer oss vi har virkelig fått blåst ut, brukt mye tid på å snakke og pleie forholdet. Begynner ikke med prevensjon, og sambo har endelig fått ut fingern og bestilt time for å sjekke svømmerne. Var bare utrolig deppa en periode, og da har man jo lyst til å kasdte alt på båten. Vi prøver som vi har gjort det siste året. Har kun sex når vi føler for det (jeg vet alltid når el er jeg da) og tar ting litt med ro. Skal vi være smarte i valgene våre, så er det jo lurt å ikke gå gravid når vi skal bygge- egentlig. Får bare se hva som skjer Vi har jo fortsatt tid.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Jah samme her. Vi er på leil jakt, og ikke så superlurt med kul på magen og kosesyk midt i flyttekasser og stress og helst litt overtids arbeid for å få ekstra penger i kassen.... Er imponert over deg! Er helt utslått jeg. Var våken hele natten en dag denne uken for løpte på do frem og tilbake (med blærekatarr) og sov hele dagen. Har ikke orket å lage middag en gang. Jeg pleier alltid dille dulle og hater og ligge i ro og ikke komme på jobb. Nå orker jeg ikke noe... Hvor dere skal bygge hus da?? Vi har ikke tat temp eller noe slikt heller, vi tar det som det kommer!!! Men en liten spire er veldig ønsket!!! Har dere noen barn fra før? Dere vet jo at dere får det til, med tanke på tideligere sa. Hvordan er det med sånn testing av svømmerene??? Er det bare å levere en fersk prøve???
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Takk for koselig støtte Jeg bruke ladycomp i 7-8 mnd og ble utrolig godt kjent med syklusen. Fikk bekreftet det jeg trodde, at "mens smertene" midt i syklusen faktisk var el. Vi skal bygge på minnesund, har et småbruk der som vi elsker å være på Blir nok stor overgang fra bylivet i oslo, men gleder oss masse man må (i oslo) på rikshospitalet, og mannen må tømme seg der. Kan desverre ikke ta prøven hjemme og levere den innen en time, for varene skal være så ferske som overhode mulig. Får krysse fingrene for at det ulmer og vokser i magen din da Krysser fingrene selv denne pp. Har stikki grådig i livmoren i 4 dager nå, og er 8 dager igjen til ikm. Noen ganger er det greit at hele prosjektet utsettes litt, men man savner jo den lille like mye uansett. mange ups and downs her ja. he he
isi* med liten januar spire!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Okei. Får finne ut hvordan man kan gjøre det her i Bergen da =) Åh tenk så gøy viss vi begge hadde småtroll i magen!!! Jeg har skikkelig au idag. Og en sulten sambo som ringte nå å hadde glemt lommebok å alt som var veldig klar for skikkelig middag når han kom hjem. Så jeg får vel tuttle på butikken en tur. JA vi tenkte at neste pp skal vi bare ikke tenke eller snakke om det overhodet. Liksom ta litt pause på en måte. Viktigste er jo oss to liksom!!! Å vi er jo unge så vi har jo på den måten god tid. Men ikke alltid like enkelt og se det slik. Har du blitt spådd eller noe? Som sagt, jeg er kjempe imponert over deg! Å når dere får nurket deres er det en grunn for at det har latt vente på seg!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Tenker sånn jeg og å når nurket kommer, så kommer vi til å være verdens lykeligste hihi jeg har prøvd meg på spåsiden, men ingen som svarer meg men fikk kontakt med ei der inne, som skal starte fjernreiki på meg. det hjalp for sussa85 som sleit lenge med å få til graviditet, så nå er det bare å se Da krysser jeg fingrene for oss begge jeg Synes faktisk at dere har ventet lenge nok også, det holder med 7 pp! klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå