Gå til innhold

Se og Hør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, jeg måtte jo løpe og kjøpe bladet denne uka jeg også :o)

Regner med de plutselig gjorde et oppsving i salgstallene denne uken...

Og reportasjen vi alle ville lese var jo flott da :D Hurra for dere superdupermamma! Dere virker jammen som en superduperflott familie

Men resten av bladet....

Uff, skjønner jo at jeg ikke kjøper sånt lenger egentlig.

Hva tenker de egentlig med når de har et lite barn som ukens værst kledde? Ble helt målløs da jeg satt og leste.

Greit nok at dette barnet sikkert ikke kommer til å lese S&H, men alikevel... Er noe riv ruskende galt med holdningene til de som jobber der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm tihi....

Jeg skulle nå finne fram dette dumme bildet av den stakkars jenta og vise mannen her i huset.... Og etter og ha bladd og bladd og bladd og bladd så finner jeg det jammen ikke....

Og da ringer det en bjelle oppi dette tungrudde hodet mitt... Kanskje det kan ha vært i et av bladene du satt og leste på sykehuset i går? Med kroppen full av smertestillende og andre rariteter......

Ok, litt småflau nå..... men meningene er de samme da..... hihi

Skrevet

he he he... jeg har helt klart sansen for forvirring! Du tryna ikke ut av bilen i same slengen???

Skrevet

hihi Det var jammen ikke langt unna...

Men jeg synes i grunnen det bør holde med at en her tryner jeg ;o)

Hvordan går det med kneet i dag da mor?

Det fallet ditt hørtes rett og slett ikke godt ut!

Skrevet

Det er faktisk ganske vondt.... men det må jeg jo le av! så da ler jeg litt av det.... men i går kveld ble jeg sur for det var rett og slett dritvondt å ha kneet under dyna, og utenfor dyna var det minusgrader.... men da kom kjæresten med tryllesalve, så gikk det over etter en stund. Herre min hatt.... og sånne sår har ungene hele sommeren :-)))) jeg skal trøste mye i sommer vet jeg!

Skrevet

Nå er jeg så flau at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.... det er bare et skrubbsår... jeg har ikke operert, jeg har ikke vondter i hytt og pine, jeg er ikke syk jeg har ikke syke unger, jeg har det rett og slett godt jeg... men jeg har skrubbsår på kneet, og det må man jo sutre litt over eller??? fy søren dritgrei, skjerpings!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...