Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 ååååå har vært på besøk på en helt super familiebarnehage i dag!!! Kjempekoselige de som arbeider der, kaniner hadde de i bur ute. Ungene virket kjempefornøyde og glade. Camilla la sin elsk på hun som har med de minste å gjøre. Pludret og smilte masse til henne. Hun rett og slett storkoste seg den tiden vi var på besøk hos dem. Fikk vite at det er to stykker som trolig kommer til å slutte om de bare får plass i en annen barnehage utenfor bydelen....så nå er det bare å krysse fingre, tær, ja det som krysses kan for at Camilla får plass hos dem. Håpe håpe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Oj så flott! Det høres jo skikkelig bra ut, kaniner og greier. Hvor var den, var det mange unger og mange ansatte? Hvordan finner man familiebhg? Er det ikke deilig når man får en følelse av at ting kanskje ordner seg likevel? Husker jeg var sånn etter samtalen med hun som ordner med bedriftsbhg. Det ordner seg for snille jenter vet du ;-) Skal krysse fingre og tær for dere!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Fant den på lista over barnehager i bydelen, men har ikke søkt på den via bydelen. Sendte dem en mail og spurte om det kanskje kunne være noen muligheter hos dem. Fikk til svar at de ikke hadde ledig for øyeblikket men kunne legge meg inn som søker hos dem direkte, så da gjorde vi det :-) De har 12 plasser og var 3 voksne når vi var på besøk. Kjempekoselige damer alle 3, følte virkelig at det var en barnehage Camilla kunne vært i hele veien frem til skolealder!! Vet at det er flere som står på venteliste der, men i og med at de er familiebarnehage så trenger de ikke følge ansiennitet. De kan ta inn de barna som de liker :-) Derfor spurte jeg om vi kunne få komme på besøk, og det virket som om de likte å få treffe søkerne sine. Den holder til på Ammerud (6min kjøring hjemmefra ifølge gps`en) :-) Så trenger at alle krysser alt som krysse kan for oss :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Ja vi krysser i vei og håper det ordner seg raskt for dere.
Millapril Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Høres jo supert ut! Så herlig hvis alt stemmer og ikke minst at du får en skikkelig go' følelse av å være der. Vi krysser det vi har og håper på det beste. Det er jo klart de likte søte snille Camilla best!!
Bellen^2 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Så moro! Godt at Camilla fikk så god kontakt også, det hjelper mye på et småbekymret mammahjertet når det gjelder barnehagestart:) Sebastian går i en familiebarnehage, nå er de totalt 8 barn, men får av og til besøk av en annen fam.barnehage. Han har jo brukt litt tid på overgangen fra å være hjemme hos mamma til å bli barnehagegutt, men nå ser det endelig ut til at det har gått seg til. Vi får en månedsoversikt der det står hva de skal gjøre i løpet av måneden, når de skal ut på tur, karnevall etc., og det er kjempemoro:)
Solstråle72 Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Vi krysser også fingre og tær for at det ordner seg for dere. Høres ut som en koselig barnehage ihvertfall!! Tvi tvi :-) I gaten ved siden av her hvor vi bor har det nå åpnet en ny familiebarnehage, der tror jeg at jeg må legge inn noen aksjer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå