Gå til innhold

Hvilken leverpostei velger dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

LItt forvirret i leverpostei-jungelen der ute;)

Hva velger dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den firkanta boksen, Fersk leverpostei. Den liker vi alle.

Skrevet

Gilde sin ovnsbakte. Men mini grøsser fra topp til tåav denne, så han får Stabburet sin,den vanlige gule boksen :-)

Skrevet

Vi spiser den brune boksen, husker ikke hva den heter. Med gjennomsiktig lokk.. Jeg synes leverpostei er litt ekkelt, og brekker meg av de andre :P

Skrevet

Det er da bare 1 leverpostei ;-) Nemlig stabburet sin med gutten på, hehe :-)

Skrevet

Mini vil ha vanlig på rund gul boks, storegutt vil ha fersk leverpostei på firkantet boks, mannen vil ha gilde ovnsbakt og jeg foretrekker vita hjertegod...

Skrevet

eh...like forvirret, men takk for alle gode forslag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...