Twinny Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 LItt forvirret i leverpostei-jungelen der ute;) Hva velger dere?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Den firkanta boksen, Fersk leverpostei. Den liker vi alle.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Gilde sin ovnsbakte. Men mini grøsser fra topp til tåav denne, så han får Stabburet sin,den vanlige gule boksen :-)
Pampers123 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Vi spiser den brune boksen, husker ikke hva den heter. Med gjennomsiktig lokk.. Jeg synes leverpostei er litt ekkelt, og brekker meg av de andre
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Det er da bare 1 leverpostei ;-) Nemlig stabburet sin med gutten på, hehe :-)
lillyvanilly Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Mini vil ha vanlig på rund gul boks, storegutt vil ha fersk leverpostei på firkantet boks, mannen vil ha gilde ovnsbakt og jeg foretrekker vita hjertegod...
Twinny Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 eh...like forvirret, men takk for alle gode forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå