Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 til baby og en under 2 år.
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Phil&Ted med søskensete oppå..jeg ANGRER BITTERT på at jeg ikke valgte den... Har teutonia team s4, super god å trille, men den er SVÆR, helvetes tung og derfor svært svært upraktisk for min del.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Vi har bestilt Carena Double Swing. Lette i den store barnevogn-jungelen og fant til slutt en som passet for oss. Gutten min blir 2 år når baby blir født, og da passer det godt at han kan sitte fremover i sportvogndel, mens lille ligger i bagen sin vendt mot meg. Store forhjul som svinger, og individuelle kalesjer (når den tid kommer at begge skal sitte i sportvogndel). Den er ikke så veldig bred heller, kommer inn døra her ihvertfall
To tette + snart ei med flette Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg også er fryktelig irritert over at jeg ikke kjøpte Phil&Teds vognen, den er helt genial!!! Liten og nett, kommer til overalt, kan brukes som enkel og dobbel vogn, god å trille, ja stort sett har den alt! Nå får man den jo relativt billig også
mammmamia ** Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Definitivt Phil & Teds! Helt genial!!
camilla^ Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Har en Carena, men ikke lik den hun over her. Men jeg er veldig godt fornøyd. Ungene mine har storkost seg i den og gjør det enda. Selv om hun ene har måtte begynne å bruke bena og la sin del gå til fordel for sitt søskenbarn. Kommer ikke til å kvitte meg med den på mange år enda, selv om ungene da har vokst ut av den for lengst. Synes den er genial å ha med seg på ferie. Ungene kan sitte og slappe av, og en kan ha alt pikkpakk og poser i den. Jeg har slappet av i den mer enn en gang. En av de få dobbeltvogner som kommer med i busser (de busser som ikke har trappetrinn, og plass til rullestol. noe så og si alle busser her er)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Dytt, gjerne flere forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå