Gå til innhold

Gode forslag til søskenvogn ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

til baby og en under 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil&Ted med søskensete oppå..jeg ANGRER BITTERT på at jeg ikke valgte den... Har teutonia team s4, super god å trille, men den er SVÆR, helvetes tung og derfor svært svært upraktisk for min del.

Skrevet

Vi har bestilt Carena Double Swing. Lette i den store barnevogn-jungelen og fant til slutt en som passet for oss. Gutten min blir 2 år når baby blir født, og da passer det godt at han kan sitte fremover i sportvogndel, mens lille ligger i bagen sin vendt mot meg. Store forhjul som svinger, og individuelle kalesjer (når den tid kommer at begge skal sitte i sportvogndel).

Den er ikke så veldig bred heller, kommer inn døra her ihvertfall :)

Skrevet

Jeg også er fryktelig irritert over at jeg ikke kjøpte Phil&Teds vognen, den er helt genial!!! Liten og nett, kommer til overalt, kan brukes som enkel og dobbel vogn, god å trille, ja stort sett har den alt! Nå får man den jo relativt billig også :)

Skrevet

Definitivt Phil & Teds! Helt genial!!

Skrevet

Har en Carena, men ikke lik den hun over her. Men jeg er veldig godt fornøyd. Ungene mine har storkost seg i den og gjør det enda. Selv om hun ene har måtte begynne å bruke bena og la sin del gå til fordel for sitt søskenbarn.

Kommer ikke til å kvitte meg med den på mange år enda, selv om ungene da har vokst ut av den for lengst. Synes den er genial å ha med seg på ferie. Ungene kan sitte og slappe av, og en kan ha alt pikkpakk og poser i den. Jeg har slappet av i den mer enn en gang.

En av de få dobbeltvogner som kommer med i busser (de busser som ikke har trappetrinn, og plass til rullestol. noe så og si alle busser her er)

Skrevet

Dytt, gjerne flere forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...