cammilla26.07.08 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Vi handler en gang i uka- det sparer vi mye på. Før handlet vi hver dag, og da ble det nesten dobbelt så mye i matutgifter.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Skru av lys i rom ingen oppholder seg i, ikke bruke tørketrommelen ukritisk, ikke kjøre overalt, gå og sykle så mye dere kan:) Tja, alternativ oppvarming...
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ha alt man kan på avtale/autogira da sparer man fort endel faktureringgebyrer og diverse..blir fort litt penger i løpet av et år. Og når måneden er omme ( eller rett før lønna)og hvis det står noen penger igjen på kontoen så sett disse inn på egen sparekonto, fin måte å opparbeide seg en "bufferkonto" til uforutsette utgifter, ferie eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå