to ganske tette og helt ferdig Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Kaldt men ikke veldig kaldt, varmt men ikke veldig varmt. Hva skal vi ha på de små i slutten av april mai? Jeg bor på Østlandet og har planer om å bruke voksiposen en stund etter at gutten er født, men veldig usikker på hva jeg skal ha på han i posen, kommer ikke til å snøre igjen som jeg ville gjort midt på vinteren men tror den blir god å bruke. har kjøpt en liten dress fra HM hvit strikket tror dere det holder med en liten lue og myke skosokker jeg har kjøpt på polarn o. pyret har også kikket på denne til frakt i bilstol ol. tror dere det blir for varmt i april mai?? http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3194 hva skal andre bruke?
ma-85 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Vi kommer ikke til å kjøpe vinterdess eller noe. Termin 2.4. Det blir nok for varmt. Ullklær er nok fornuftig. Vi har skinnpose og voksipose til å ha ungen i. Babyer er dårlige på å regulere kroppstemperatur, mange som kler på ungene for mye så de blir overoppheta. Ull er jo fint i den sammenheng.
Tredje bolla i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har termin i begynnelsen av mai og har ikke tenkt å kjøpe noe ytterklær til min lille gutt. Vi bor i Finnmark og det kan være ganske kaldt her enda i mai, men mine erfaringer tilsier at man nesten ikke har dem ute i friluft noe særlig den første mnd. I såfall er det godt inntullet i et teppe eller lignende. Begge mine gutter har bare ligget i vogn eller bilstol når de har vært ute den første mnd. Og da blir det for varmt med tykke ytterklær. I voksiposen tror jeg ikke du kommer til å trenge mer enn tynne strikkaklær for eksempel. I alle fall hvis du har tenkt å bruke ulldyna. Jeg er veldig glad i tynne ullklær, så kommer til å bruke det mest i starten. Når de ligger i bilstolen på tur inn og ut av bilen bruker jeg å bare tulle et godt ullteppe over. Da er det egentlig bare lue jeg har trengt av ytterplagg. Har stort sett brukt ull-strikkaklær eller fleecedress. Dressen du har sett på ser veldig fin ut, og er sikkert veldig grei å bruke i bilstol o.l.. Men jeg synes det er lettere å regulere temperaturen med teppe over. Når det blir varmere i bilen er det lett å løfte bort et teppe. Blir gjerne ganske varmt nedi en bilstol.
M, Vestfold Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har kjøpt den dressen du har på link der til min lille som også kommer i april. I mørkeblå. Den er vindtett og veldig fin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå