Gå til innhold

Noen som kan "se" visakortet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært borte i ca. 2 uker nå. Føler jeg har letet over alt. Har sett igjennom alle jakker osv.

Innbiller meg at den ligger i en kortholder, for jeg finner ikke den heller.

Begynner å få litt panikk, ettersom jeg ikke kan finne den inne i huset eller i noen av bilene:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men finner ikke jeg mitt visakort så ringer jeg selvsagt og sperrer det og bestiller nytt.

Ring og bestill nytt og de sperrer det gamle med mindre det er overtrukket til flere tusen.

Skrevet

Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har lagt det igjen noen steder..

å da er det litt kjedelig å sperre det og vente på nytt om jeg finner det igjen rett etterpå.

Skrevet

jeg har forlagt mitt på et lurt sted også, finner det ikke igjen, har ikke sett det på noen uker...

men lever i håpet at jeg finner det så har heller ikke sperret mitt.

Skrevet

Ja, da har du vel en litt sånn halv ekkel følelse som meg. Skulle gjerne hatt det nå med engang! Det er sikkert jeg som har lagt det bort på noe jeg trodde var et lurt sted..

Skrevet

Har en venninne som en gang klarte å pakke pengboka i fryseren sammen med noe mat hun skulle fryse ned, så du kan jo prøve å ta en titt der hehe.

Ellers så lurer jeg på om du ikke skal ta en nærmere titt på kjøkkenet ditt.

Har du noen steder der du legger papirer o.l ?

Føler at det ligger sammen med noe slikt, men prøv å se ved kanten eller ved siden av dem i tilfelle det kan ha sklidd ned.

Skrevet

Nei, nå har jeg igjen leta gjennom hele huset, tror jeg. Blir nok så jeg ringer og sperrer det og bestiller meg nytt sånn selv designa:-)

Uansett, takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...