Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Blir en stille og rolig dag her kanskje jeg skal gjøre rent litt og gå en tur..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Baker focaccia nå. Videre slappe av litt før jobb kl. 16-20.
cherry coke Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Skrive oppgave, og etter middag skal meg og snuppa på tur i fineværet=)
Turid Laila Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Skal på sen lunsj med masse venninner og kanskje få gjort unna noe shopping, som jeg egentlig ikke trenger
LINDA*** Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jah, si det...... Gå ut en tur med guttungen etterpå. Prøve å få han til å gå litt, selv om han bare er 9 mnd, hehe. Ellers, rydde til helga. Sette på en klesvask. blæ Har ikke ånden over meg riktig enda kjenner jeg....
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Lurer på å ta en tur på kjøpesenteret med unga...men ikke bestemt meg ennå..holder på med klesvask og husarbeid..
Mille** Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Har kanelsnurrer på steiking nå, skal bake pizzasnurrer etterpå. Så må badet vaskes og huset støvsuges før jentungen skal hentes i barnehagen. )
Mille** Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Og trene pilates!! Det SKAL jeg få tid til! ;o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal følge svigermormor til fotpleie og gjøre ærend når frøkna er ferdigsovet. Mens hun sover har jeg tenkt å kose meg med litt hobbyprosjekter jeg har på gang! Huset orker jeg ikke ta i dag, i.o.m at jeg skal gå litt med svigermormor etterpå. Bekkenet slår seg gjerne vrang etter støvsuging og vasking. Mannen min får ta det i morgen i stedet.
lillyvanilly Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 ingenting? holder på å vaske klær, har satt på tørketrommel også. Burde rydde og vaske huset, men det har jeg gjort i 3 dager nå, og det blir like ille hver dag... Gir snart opp! ORker ikke å ta mer enn en etg om dagen, men vi har 3 etg og når da alle er tatt så er den første rotete igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå