Gå til innhold

Hva er deres planer for dagen da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir en stille og rolig dag her kanskje jeg skal gjøre rent litt og gå en tur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baker focaccia nå.

Videre slappe av litt før jobb kl. 16-20.

Skrevet

Skrive oppgave, og etter middag skal meg og snuppa på tur i fineværet=)

Skrevet

Skal på sen lunsj med masse venninner og kanskje få gjort unna noe shopping, som jeg egentlig ikke trenger :P

Skrevet

Jah, si det...... Gå ut en tur med guttungen etterpå. Prøve å få han til å gå litt, selv om han bare er 9 mnd, hehe.

 

Ellers, rydde til helga. Sette på en klesvask. blæ Har ikke ånden over meg riktig enda kjenner jeg....

Skrevet

Lurer på å ta en tur på kjøpesenteret med unga...men ikke bestemt meg ennå..holder på med klesvask og husarbeid..

Skrevet

Har kanelsnurrer på steiking nå, skal bake pizzasnurrer etterpå. Så må badet vaskes og huset støvsuges før jentungen skal hentes i barnehagen. :o)

Skrevet

Og trene pilates!! Det SKAL jeg få tid til! ;o)

Skrevet

Jeg skal følge svigermormor til fotpleie og gjøre ærend når frøkna er ferdigsovet. Mens hun sover har jeg tenkt å kose meg med litt hobbyprosjekter jeg har på gang! ;) Huset orker jeg ikke ta i dag, i.o.m at jeg skal gå litt med svigermormor etterpå. Bekkenet slår seg gjerne vrang etter støvsuging og vasking. Mannen min får ta det i morgen i stedet. ;)

Skrevet

ingenting?:) holder på å vaske klær, har satt på tørketrommel også. Burde rydde og vaske huset, men det har jeg gjort i 3 dager nå, og det blir like ille hver dag... Gir snart opp! ORker ikke å ta mer enn en etg om dagen, men vi har 3 etg og når da alle er tatt så er den første rotete igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...