Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff er inne i min 5pp nå, er sååå lei av alt. lei av hostesaft, sur juice, eggløsningstester, negative graviditetstester, folat piller, obligatorisk sex 2 ganger om dagen rundt el osv..

Vi var 5 venninder som begynte å prøve samtidig, og alle de andre klaffet det på innen 2pp.. misunner dem..

Har en gutt på 5 år fra før, da ble jeg gravid mens jeg gikk på p piller. var alene den gangen da klaffet såklart allt. men nå hvor alt ligger til rette og vi virkelig vil, neida da skjer det ingenting ;(.. typisk.. måtte bare få dette ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:) da er vi så å si i samme situasjon:( vi er i vår 4 pp.

er også ganske lei av piller, hostesaft, tester å alt det andre....

har en gutt på snart 8 jeg da, ble også gravid når jeg gikk på p-piller å det klaffet med en gang:) hmmm...mye likt her:)

har ikm 21 feb, så jeg håper veldig på denne pp...

men prøver å ikke ha store forventninger da.....

får du positive el- tester da? plagdes litt med dem jeg, men denne mnd fikk jeg endelig positivt!!:)

vi får krysse fingrene å håpe at det er vår tur snart:)))

jeg er ny her inne så jeg har liksom ikke blitt "kjent" med noen enda....

Skrevet

Uffda Lona. Bare å få det ut. Skjønner deg veeeldig godt!!! Vi har også ikke vært prøvere såååå lenge i forhold til andre her. Men faktisk, de første mnd som er værst. Fordi da er du så superinstillt. Å så akkurat når du bestemmer deg så popper det opp mammaer med baby i magen over alt!! Vi har bestemmt oss for at når tr dukker opp noe den ikke har gjort med meg enda denne pp (noe som aldri har skjedd før) så skal vi ta en "prøve fri" mnd. For en blir helt sliten av dette maset fra en selv. Seff skal vi ha masse deilig ubeskyttet sex. Men ingen babyprat eller stress.

Jeg har jo ingen erfaring med å faktisk bli gravid, men har erfaring med å prøve... Prøv å ta det med ro vennen. Kan være at all den konsentreringen på babylagingen, og at alt er så veldig lagt til rette for det at da bare kroppen ikke klarer det. Den er så konsentrert på alt annet. Ta det med ro. Å nyt tiden med den herlige lille gutten din. Blir kanskje ikke tid til det på samme måte om noen mnd vet du =)

Må få høre hvordan det går med deg!!! Å masse lykke til!!!

Skrevet

ja positive el-tester hver mnd.. men det har ikke hjulpet noe ;(..

ja nå er det på tide at det blir vår tur snart..

jeg har ikm 28 feb..

krysser fingrene for oss og alle andre her inne ;)

skal tenke på deg 21 feb.. sender deg massse bebystøv...

Skrevet

Hei.

Skjønner frustrasjonen din veeeeldig godt!

Det er desverre ikke annet å gjøre enn å innfinne seg med at det kan ta tid. Er desverre det eneste som hjelper.

Anbefaler deg å kutte ut kjerringråd, pliktsex og el tester også jeg da. Bare ha sex når dere føler for det og kose dere med forholdet.

Alt for å roe det ned, å få det bedre selv, rett og slett.

Ønsker dere lykke til fremover. Får håpe at dere slipper å vente så alt for lenge. Det gjør ett og ennet med psyken :%

Skrevet

Heisann dere to. Jeg går snart inn i min 5 pp (tror jeg). Får tr i morgen eller søndag. Og jeg føler det på samme måte som dere. Vi har ingen barn fra før, og er derfor også så redd for at vi kanskje ikke kan:-( Det ville vært HELT forferdelig!!!!!! Og det er så fælt å gå å vente og vente. Tiden går sykt sent! Jeg har så utrolig vondt av dem som går i flere år. Beundrer at de klarer å holde humøret oppe! Men selv om vi "bare" har prøvd i 4 pp, så føles det så vanvittig lenge.

Må si jeg føler med deg som har fire venninner som ble så fort gravid, og at bare du er igjen..

Men: DET BLIR VÅR TUR OGSÅ!!!!!!!!!!!!! (Må prøve å være positiv;-) )

Lykke til ihvertfall til dere to!!!!!!!

Skrevet

Hei !

Skjønner godt at man blir lei. Jeg er helt enig med den over, at å kutte ut pliktsex og kjerringråd. Tror det bare kan stresse enda mer. Jeg hadde 4 pp før jul. De 3 første var jeg helt oppsatt på å spise rett, ta det jeg skulle, alt etter"boka." Det gikk ikke. Neste mnd tok vi det mer avslappet, og da satt den gitt. Desverre mistet jeg den 3 januar, men slik er naturen.- Er nå i gang i gjenn, og har IKM 28 februar. Masse lykke til , den sitter nok når den glade celle treffer det glade egg :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...