Gå til innhold

Tips for forkjølet baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er 6 uker, han er tett i nesen og nyser. nettene er verst for da tetter det seg ennå mer igjenn. lite søvn på meg i det siste kan en si! har sånn nesesuger og gir saltvannsdråper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips fra meg - hvis du ammer da... Pass på at han suger ordentlig, eventuelt pump i tillegg.

Når min gutt var så forkjølt at det tettet seg og da spesielt om natten, gikk melkeproduksjonen ned fordi han ikke klarte å suge riktig. Jeg var sløv og oppfattet det ikke før ganske sent og måtte pumpe som en gal for å hindre at melken forsvant helt. Neste gang han blir forkjølt så skal jeg finne frem pumpa med en gang i steden for å drøye det.

Du kan kjøpe RHINOX nesedråper for babyer på apoteket, de er nok mer effektive enn saltvann - men kan ikke brukes så lenge ad gangen.

Skrevet

Luft godt før dere legger dere, og hev hodeenden til mini 10-15 cm. Funker godt!

Skrevet

Ha i både rinox OG saltvanns dråper.! sprut av hver sort i hvert nesebor.Hev sengen med feks 4 pocketbøker under hver fot i hode enden...

Noen har morsmelk i nasen også,jeg suns ikke det funket så godt da men...

Luft godt ja,og ikke ha det så varmt på rommet.kan godt ha en babypute under hodet viss du ikke allerede bruker det...

Skrevet

skal visst hjelpe å putte løk i en skål med vann ved siden av sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...