TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 ..ikke som selger, men back office/sentralbord? Kan det være en grei jobb? Virket som det var en variert jobb, bl.a kjøpe blomster når det blir solgt en bil, så kommer meg jo litt ut av kontoret av og til.. Vikarbyrå skal presentere cv`en min, så har jo ikke kommet til intervju enda, men kan jo hende.. er litt usikker da... bilforhandler liksom? En bil er et fremkomstmiddel med 4 hjul.. Sambo bare ler av min manglende bil kunnskaper.. hehe.. Jobben innebærer heldigvis ikke salg av biler:-) Jobben er 60% og i området jeg vil jobbe i pga barnehagen og en sambo som er sjømann... men det er jo akkurat det: sambo er vekke halve året - blir problemer å jobbe på kveldstid og lørdager når han ikke er hjemme.. Er usikker på hvor mye jeg kan spørre om hvis jeg kommer inn til intervju..
Mockanin Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ikke jobbet med noe sånt. Men mener at hun som har nicket S@ander og Linnea (eller noe lignende) har hatt en lignende jobb
Mamma til verdens beste barn Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har jobbet hos bilforhandler:) Den kjedeligste jobben jeg ever har hatt (rent arbeidsoppgavemessig) men fy fader, jeg har aldri hatt det så gøy noe sted, utrolig morsomt arbeidsmiljø og masse menn:) Jeg fant mannen i mitt liv der, nå er vi gift og venter nr 3:) Moro, moro, moro:) Når jeg skal ut i jobb igjen skal jeg definitivt jobbe i samme bransje igjen:) Nå er jo mannen min ganske dypt inne i bilbransjen også..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 nå jobber jeg som bilselger da og det er ikke det samme, men ei på jobben driver med det du lurer på og som hun over meg skrver, det er noe av det kjedeligste hun har gjort, men blir pga miljøet.
pandabjørn Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har jobbet i bilforretning siden sommern 1998 og er fortsatt ansatt, men har ikke jobbet der siden sept 05 da ble jeg sykm pga jeg var dårlig i svangerskapet og nå har jeg mammapermisjon med nr 2 og skal ikke tilbake i jobben igjen for jeg orker ikke ha 100% stilling når jeg har 2 barn det blir for mye for meg.. da jeg jobbet så hadde jeg ansvaret sentralbordet, kassa og en del kundemottak trives veldig godt i de 5 første årene etter at hun ene gikk på dagen så har det aldri vært det samme å jobbe der for da kom kona til sjefen og fikk jobben etter at hun andre gikk, selve jobben trives jeg kjempe godt med, også er det jo en del gutter som jobber der da hehe...jeg som var så guttegal før jeg traff min kjære (ikke på jobb assa) hos meg så er det masse å gjøre, for jeg hadde masse andre ting enn å ta tlf og ekspedere kassa, jeg registerte biler, gjorde opp kassa hver dag, arkiverte arbeidsordre, og tok imot kunder som skulle levere og hente bil... er glad jeg ikke skal tilbake til jobben, men er jo litt vemodig også har jo vært ansatt der i 10 år til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå