lille oscar + bebis Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 hei! da var det på tide at jeg kom inn på 3 trimester... her handler jo alt om fødelsen, overtid og rier... Får jo heeelt angst! betyr det at denne babyen min snart kommer ut!!!! hjelp!! ps: det er første gang.. er vel lov å få litt panikk?
UngVoksen-over termin Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei og velkommen :-) Ja, det nærmer seg.. det er kjekt å endelig komme over i 3. trimester - for det er jo siste del... Lykke til :-)
lille oscar + bebis Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 ja, det har gått et lys opp for meg nå.. Kan jeg kalle meg for høygravid når jeg har kommet i 3 trimester?? ;D;D;D;D;D;D
UngVoksen-over termin Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 etter 8. mnd er du nok høygravid... :-) ...tror jeg :-)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 velkommen skal du være!! Mye spennende å lese om med det samme man kommer inn på 3.tri, men så dabber det litt av.. Syns jeg da=O) Foresten mange hyggelige mennesker her inne. Jeg har forhåpentligvis ikke så veldig lenge igjen her nå, 38 dager til termin!!! (prøver fortvilt å overtale han til å komme litt før termin men.. ) Kos deg her inne!
lille oscar + bebis Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 takk, jeg blir nok en hyppig deltaker her inne! har nok vært det på 2 tri... hehe:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Du er høygravid når du har 40 dager igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå