Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er helt hekta på Sprite brus og fiskekaker!!! (ikke samtidig) Drikker aldri brus til vanlig, (unntatt cola light, men holder meg unna koffein og kunstig søtningsstøff når jeg er gravid) Forrige svangerskap tålte jeg ikke synet av fisk engang, så litt rart at jeg er så sugen på fiskekaker av alle ting denne gangen -men sunnere å ha dilla på det enn loff med nugatti som jeg hadde sist gang. he-he Noen andre som har rare lyster da??
GuttemammaTilTo Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 hehe så morsomt:-P Jeg har ikke fått dilla på noe enda, men er bare 5 uker på vei. sjokolade har jeg liksom hatt dilla på hele tiden så det er ikke noe nytt. holder meg så godt jeg kan unna kaffi og koffeinholdige drikker, så snart må de begynne å lure på jobb...! Jeg håper at jeg får dilla på noe sunt som deg med fiskekaker eller noe, eller enda mer grønnsaker og frukt:) kos deg med sprite brus og fiskekaker du! :-) hvor langt er du på vei for resten?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 hehe sjokolade er godt ja, det gikk med endel bamsemums i forrige svangerskap.... ;D jeg er 6 uker på vei i forhold til forrige mens, men tror jeg er 7, har en følelse av at det skjedde noe før vanlig eggløsningstid. har ikke vært til noe lege enda, så vet ikke sikkert. er pyton å skulle holde det hemmelig, har vært på ferie de to siste ukene, så litt lettere da, men skal bli litt vanskelig på jobben fremover, har jo bare lyst til å snakke om graviditet hele tiden!! termin 18 okt hvis jeg skal gå ut i fra mensdato. du da?
En liten en til? Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Jeg syns også(som vanlig) at sjokolade er godt, dessverre...... men tror ikke jeg er no mer sugen nå enn vanlig;) Ellers har jeg tenkt over at jeg syns appelsiner er veldig godt om dagen, spiser minst en om dagen og det gjorde jeg ikke før...... Er bare 5+3 så det kan jo komme mer etterhvert;)
AO3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ikke noe spesielt utenom det vanlig (sjokolade og cola *host host* men prøver å kutte ned...), men jeg er så utrolig sulten! Kan være helt innhul innvendig bare 1-2 timer etter en stor middag! Men bare på kvelden, da.... Om dagen er apetitten stort sett som vanlig.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg får utrolig lyst på kjøtt, stekt kjøtt. Så i går var det koteletter og i dag biff. Ellers spiser jeg også en del appelsiner. Jeg er også veldig glad i brød med ost. Blir uvel av for mange rare lukter på en gang, så kantinen er et sted jeg synes er litt strevsomt om dagen. Ingenting jeg har lyst på....
nr.2 på vei =) Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 salt/lakris og kokte grønnsaker her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå