Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hadde lyst til å dra og se på seng til mini, mamma hadde fri og spurte henne om hun ville bli med på IKEA en liten tur. Men nei, kunne ikke det, pga en teit grunn. Kjedelig å dra alene, og så blir det så mye styr med bilen da. Å være 2. rangs venninne, sånn "jeg-kommer-til-deg-om-ikke-noe-annet-dukker-opp". Festlig, for noe annet dukker som regel opp:( Føler meg litt trist og lei i dag:( Er liksom ikke første gang sånt skjer. Jeg stiller opp når de kommer til meg og skal hentes og kjøres og trenger selskap, men når jeg spør. Nei, da er det ikke så farlig:( Også prestere å spørre meg om hvorfor jeg høres så trist ut i tlf. Vel, hun snakka med meg og det var fra da hun begynte med alle påskuddene for å si nei at jeg kjente jeg ble trist. B-menneske: Thats me! Men skal ta det til etterretning, er ikke så enkelt å spørre meg om noe mer!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Kjipt å være andrevalg, tredjevalg, ja. Men på den annen side, da har du - som er trist - en utmerket grunn til å teste ut i alle fall siste del av følgende tese: HVORDAN GJØRE EN KVINNE GLAD PÅ 70 MÅTER? EN 69 OG EN TUR PÅ IKEA. Altså, dra aleine på Ikea, kos deg vilt, sitt i alle sofaene og kjøp masse du ikke visste du trengte men aldri kommer til å angre på. Fred! Frihet! Brukte det sjøl som lynterapi mandag kveld, og det funker som pikk i Grete. Og så kanskje du kan få noen med på å ordne første del av tesen seinere i dag?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Kom deg på IKEA, gå rundt å tusle å se på ting, kjøp senga hvis du finner en du liker. Gi f i de andre. Du må ikke være så hårsår! Prøv å være litt mere uavhengi av andre folk=) Kanskje din hårsårhet gjør at du ender opp som 2.rangs...Det er nå sånn i dyreverden, så hvorfor ikke til oss mennesker?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Dere har kanskje rett:) Kanskje jeg skal ta en tur alene på IKEA, så når de spør om jeg skal være med neste gang, da kan jeg bare si, at nei, jeg gidder ikke. For jeg har nettopp vært:) Men jeg bruker egentlig ikke være slik heller, men bare har fått litt nok nå ila den siste tiden.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg kuttet ut alle venninner som var sånn "du er kul om ingenting annet skjer" - resultatet er at jeg har bedre venner nå enn noengang før :-) og dra på ikea, det blir nok hyggelig uansett
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Du får det helt sikkert bedre om du av og til kan si nei, vil jeg tro. Og Ikea er helt supert aleine. Bare pass på at du triller med deg din egen handlevogn, jeg hadde gått langt avgårde da jeg plutselig oppdaga at jeg gikk med noen andres og ikke ante hvor min egen var!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Hehe:) Holder på å sjekke ut om jeg har bil nå Og har jeg det, fyker jeg på IKEA og ser etter seng til gullet. Evt en tur innom noen andre møbelbutikker:) Liker å bare gå å se. Kan godt gjøre det alene jeg:)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Hvis du ikke har bil tar du bussen og bestiller frakt hjem av senga! Kos deg og spis kjøttboller!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Tungvindt med buss:( Bor litt i gokk.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Fikk ikke bil. Men jeg kan dra i ettermiddag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå