Sara Rompompei Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Og det er egentlig ikke så rart, for i går lå jeg og kosa meg 2 timer på operasjonsbenken... Deilig. Og så med bare lokalbedøvelse da gitt... Det var saker ja. Sånn går det når det er spare-kniven som regjerer. Usj, litt shaky da jeg krabba meg ut av drosja i går.. Men nå håper jeg at herr Kirurg var riktig så flink slik at jeg kommer meg skikkelig hopp og hei på beina igjen. For nå går jeg her og trasker på 8. året og begynner å bli litt lei gitt... Så da får man bare tåle noen dager med auauau og trøste seg med at hus i kaos faktisk er riktig så trendy om dagen Syke barn også faktisk..... Og hopp og hei faderullandei... jammen er det ikke vinterferie også
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Alt det der hørtes jo riktig så praktisk og moderne ut.... God bedring!! og god klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå