Gå til innhold

Litt auauau i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er egentlig ikke så rart, for i går lå jeg og kosa meg 2 timer på operasjonsbenken... Deilig. Og så med bare lokalbedøvelse da gitt...

Det var saker ja. Sånn går det når det er spare-kniven som regjerer.

Usj, litt shaky da jeg krabba meg ut av drosja i går..

 

Men nå håper jeg at herr Kirurg var riktig så flink slik at jeg kommer meg skikkelig hopp og hei på beina igjen. For nå går jeg her og trasker på 8. året og begynner å bli litt lei gitt...

 

Så da får man bare tåle noen dager med auauau og trøste seg med at hus i kaos faktisk er riktig så trendy om dagen

Syke barn også faktisk.....

 

Og hopp og hei faderullandei... jammen er det ikke vinterferie også :D

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt det der hørtes jo riktig så praktisk og moderne ut.... God bedring!!

 

og god klem fra

Skrevet

God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...