Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å kjøpe til glass-skuff til gammel speserihylle? Arva min oldemors, skal skrapes/males opp, og mangler en skuff (type stor, type mel), den mener jeg å huske muttern knuste i min spede barndom under krigen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med en møbelsnekker. Det lar seg gjøre, ja.

Noen er jo spesialisert på oppussing av antikviteter også.

Skrevet

Møbelsnekker? Men det er jo glass, ikke tre, jeg trenger - en av disse skuffene i glass med håndtak, hvor man i gamle dager hadde mel, sukker, gryn og sånt.

Skrevet

Som du vet. Jeg er Fretex og loppemarkedtulling. Har sett slike deler flere ganger. Skal jeg se etter for deg? Ille snill jæ se...

Skrevet

Har du sjekket Finn.no?

Stefaren min er en ivrig samler av antikviteter (kanskje derfor han er sammen med mamma?) og jeg har sett i bladene hans at slike selges komplett og delt.

Tror bladet heter samleren.

Skrevet

Takk, Prekæs, er tulling sjøl også, så skal holde øya åpne, men om du gidder er det kjempekos! Skal måle... Skal vi se:

Skuffen skal være 17 cm dyp, 12,5 bred, 10 høy. Det er kanskje standardmål til og med? Enten skuff eller sånn beholder med kork i enden (har bare en sånn, de er litt kjekke).

Ååååå snart loppissesong, hurra! Skal levere en haug klær og bøker og div etter vinterferien.

Skrevet

Aha, det var det jeg visste - ingen grunn til å spørre på skravle når jeg får ekspertisen her inne! Skal sjekke Finn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...