Gå til innhold

Noen som har bestilt kjole over nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre d, men hvordan går jeg frem? Også er jeg redd for at kjolen ikke skal være like fin på meg... Så kanskje en litt for stor sjanse å ta? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt kjole over nettet fra Torunns Drømmekjoler. Var i en butikk i mitt nærområde først og prøvde kjolen, også bestilte jeg via henne. Kjolen blir bestilt etter dine egne mål, så størrelsen trenger du ikke bekymre deg for. Hun er veldig hjelpsom og svarer kjapt på mail. Send henne en mail om du lurer på noe, veldig god service hos henne :)

http://www.drommekjoler.com/

Man kan jo også bestille fra utenlandske sider, er ofte mye billigere, men jeg ville ha en norsk kontaktperson å forholde meg til, hadde ikke lyst å begynne å diskutere med kinesiske syere om noe ikke var som det skulle :)

Skrevet

Jeg kjøpte også min derfra,absolutt en selger å anbefale.Vurderte å bestille fra utlandet jeg også,men syntes som hun over her at jeg måtte ha en norsk å forholde meg til.Man vet aldri hva man får,og har ingen ting å stille opp med hvis det skulle være noe.da er pengene tapt.

prøv kjole i en salong for å finne ut hva som passer best til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...